Sundal mi kalhoty a já zůstala ve spodním prádle.
ELISABETH
Shawn mě jemně políbil a opatrně mi rozepl podprsenku.
Ruce mi hned chytl a dal dolů, když viděl, že se chci zakrýt.
Přitáhl si mě k sobě, políbil mě a rty se přesunul na můj krk.Naklonila jsem hlavu na stranu, aby měl lepší přístup.
Jeho dech se odrážel od mé pokožky a já začínala mít husí kůži.Udělal mi cucflek a pyšně se na něho podíval.
,,Teď už všichni ví, že si jenom moje" zašeptal a usmál se
Políbil mě a já cítila jak jedou mě kalhotky pomalu dolů.
,,Shawne-"řekla jsem rychle, ale zarazil mě, když mi dal ukazováček na rty
,,Pšššt"
Vlezl si do vany a ukázal ať jdu za ním. Opatrně jsem vlezla do vany a on si mě k sobě opatrně a pomalu přitáhl.
Je strašně krásné jak se snaží na mě jít pomalu. Jakoby se bál, že mi ublíží.
SHAWN
Bylo roztomilý jak se stydí.
Po chvíli jsme vylezli z vany a já si oblékl boxerky a ona kalhotky s tričkem.
Přešel jsem k ní, jednu ruku ji dal na bok a druhou ji hladil po tváři.,,Princezno, nebudu na tebe spěchat ano? Chci abys věděla, že tě miluju z celého srdce a já si počkám až budeš připravená" ona se krásně usmála, zčervenala a schovala se mi do hrudi.
Zasmál jsem se a pohladil ji po vlasech.
Šli jsme si lehnout a já si ji přitáhl k sobě.Ona mě políbila a přesunula se rty na můj krk.
,,Ell.." zavzdychal jsem
Ona se přehoupla a sedla si na mě obkročmo. Sedl jsem si a opřel se o čelo postele.
Začala sát a cucat můj krk a já si naklonil hlavu na stranu, aby měla lepší přístup.
,,Ell.. Kde se to v tobě vzalo?" zavzdychal jsem
,,Musím ti oplatit ten cucflek" zamumlala a pokračovala ve své práci
Zasmál jsem se, ale smích mě přešel, když se omylem otřela o mého kamaráda a ten hned stál v pozoru.
,,Ell..nedělej to prosím, pokud nechceš abych tě teď přetáhl" vzdychl jsem
,,Promiň" zaculila se a udělala to znova
,,Doprdele Ell, nedělej to" vzdychl jsem a snažil se být potichu, protože dole byli rodiče a ségra.
,,Baví mě tě provokovat" zasmála se
Rychlím pohybem jsem ji dostal pod sebe a začal se o ní otírat rozkrokem.
Ona začala vzdychat a já ji umlčel polibkem.Otírali jsme se o sebe rozkroky a oba dva potichu vzdychali.
,,Oh kurva Ell" zavzdychal jsem
,,Shawne.." zavzdychala a oba dva jsme se udělali.
,,Miluju když vzdycháš mé jméno"
,,Tohle bylo poprvé kdy jsem se udělal i přes oblečení" zasmál jsem se
Svalil jsem se vedle ní a vydýchával to. Přitáhl jsem si ji k sobě a zakryl nás dekou.
,,Kde se to v tobě vzalo?" zeptal jsem se když jsem to aspoň trochu vydýchal
,,Já sama nevím" vydechla a usmála se
,,Miluju tě"
,,Miluju tě"
Potom jsme se ponořili do říše snů.
Tohle nedokázala žádná holka. Už vím, že ona je ta pravá.
❤️😂❤️
Další kapitola je tu! 😂Doufám, že se vám kapitola líbila😂
ČTEŠ
sᴀᴠɪᴏʀ |s.m.| cz ✓
FanficPříběh Elizabeth a Shawna. srpen 2018 - 24.12.2018 Story by @sunflowerrxlou 2018©️