Nedořekl to, protože jsem ho umlčela polibkem.
SHAWN
Ani jsem to nedořekl a ona mé políbila. Nejdřív jsem byl překvapený, ale pak jsem se vzpamatoval a začal jsem s ní spolupracovat.
Pohl jsem rty a ona můj pohyb zopakovala.
Měla tak jemné rty. Tyhle rty jsem chtěl cítím každou chvílí. Tohle jsem necítil u žádné jiné holky.
Když se mě Ell dotkne celým tělem i proudí elektřina a v mým břiše se rozletí motýlci.Jen s ní cítím takový pocit jako nikdy. Tak úžasný pocit jsem nikdy nezažil. Ani s Amandou! A to je co říct. Protože s Amandou jsem se cítil hezky, ale s Ell se cítím úžasně a úplně jinak než s Amandou.
Skousl jsem ji spodní ret a ona se usmála do našeho polibku.
Odtáhl jsem se a opřel o sebe naše čela.
Nemohl jsem se přestat usmívat.Zavřel jsem oči a užíval jsem si tuhle chvíli. Propletl jsem si s ní prsty a pořád jsem měl zavřené oči a usmíval jsem se.
Když jsem po chvíli otevřel oči, zjistil jsem, že se na mě dívá a taky se usmívá.
,,Jsi nádherná" zašeptal jsem a ona zčervenala
Chtěla uhnout pohledem, ale já ji to nedovolil.
ELISABETH
Cítím se tak šťastně, že to ani nejde popsat.
Nemohla jsem se přestat usmívat a jak jsem viděla Shawn taky ne.
Jeho dech se mi odrážel od pokožky a já z toho měla husinu.Nemůžu uvěřit jak se můj život otočil o stoosmdesát stupňů skoro ze dne na den.
Jak to sakra Shawn dokázal?,,Já vím, že se máte rádi, ale my by jsme už rádi šli" řekli kluci a já zrudla
Shawn se usmál, propletl si se mnou prsty a šli jsme zpátky na hotel.
Shawn zaplnil tu díru v mém srdci a já se cítím zase šťastná. S klukama a s ním.
Mám zase normální život.
Mám přátele, někoho na kom mi záleží. A moc.Přišli jsme na hotel a každý si zalezl do svého pokoje.
,,Jsi unavená?" zeptal se mě Shawn a já jsem si zývla
Zakroutila jsem hlavou na zápor a lehla si na postel.
,,No jasně, a proto se ti zavírají oči?" zeptal se pobaveně
,,Dobře, možná trochu" promnula jsem si obličej
,,Já vím jak tě probudit" řekl a ušklíbl se
Pomalu šel ke mně a zastavil se těsně u mě.
Políbil mě a vyzvedl mě do náruče.
Po chvíli jsem cítila jak mě položil do postele.❤️💥❤️
Jak se vám líbila nová kapitola? 😁❤️Věnuju pepek337 ily ❤️
ČTEŠ
sᴀᴠɪᴏʀ |s.m.| cz ✓
FanfictionPříběh Elizabeth a Shawna. srpen 2018 - 24.12.2018 Story by @sunflowerrxlou 2018©️