Proboha, co se děje?!
Jediný, co jsem slyšel bylo
,,Zástava!"Panebože, ne ne ne ne nee!
Proboha, Ell to mi nesmíš udělat! Nesmíš umřít! Co tady jako budu dělat bez tebe?! Prosím ne!,,Sakra holka! Nesmíš nám tu umřít!" ozvalo se zevnitř a já se rozbrečel.
Slzy mi stékaly po tváři a hleděl jsem do země.,,Notak! Holka! Prober se!..Ještě jednou!"
,,Doprdele!"
Ne ne ne nee! To musíš zvládnout!!
Potom už tam bylo jen ticho.
Panebože. Musí to zvládnout. Jinak to nepřežiju!Dveře se otevřely a z nich vyšel doktor se sklamaným výrazem v obličeji. Ne!!
,,Je mi to líto, ale nepřežila to. Měla zástavu srdce a nevydržela to. Můžete se za ní jít podívat" usmál se a odešel
Proč se sakra usmál, když mi umřela přítelkyně?! To je takovej kokot! Má z toho srandu?! Co je na tom vtipnýho?!
Pak jsem si to celý uvědomil..
Panebože, vždyť ona umřela. Ona opravdu umřela. Nechala mě tu samotného.
Celý můj život už je na nic. Nemám pro co žít. Proč mě tu nechala?! Proč mi sakra musela umřít?!
Vždyť ona byla celý můj život. Moje druhá polovička. Ukradla mi srdce hned jak jsem ji poprvé viděl. A teď.. Teď je pryč.
Proč já musím mít takový život? Vždyť jsem nikdy nic hnusného neudělal, tak proč?
Teď venku je třeba nějaký vrah, který zabíjí nevinné lidi a já jsem úplně normální člověk, nejsem vrah, jsem zloděj, nic! Tak za co?!
Ona byla ta pravá. Na ní jsem celý život čekal.
S ní jsem měl mít svadbu. S ní jsem měl mít děti, psa a rodinu! Když jsem si to představoval, bylo to tak krásné. Ta představa, že jsme rodina.
Achjo. To nee!-KONEC-
❤️🌚❤️
Názory? 😂
Zítra bude epilog! ❤️
ČTEŠ
sᴀᴠɪᴏʀ |s.m.| cz ✓
FanfictionPříběh Elizabeth a Shawna. srpen 2018 - 24.12.2018 Story by @sunflowerrxlou 2018©️