62 ❤️

351 22 6
                                    

Tak moc toho Matthewa nenávidím.

Když přišli kluci byli strašně šťastní a já nevím z čeho. Ale to jsem se za chvíli dozvěděla.

,,Jedeme na další tour"

Byla jsem za ně šťastná. Všechny jsem obejmula, kromě Matthewa.
Naposledy jsem obejmula Shawna a zůstala v jeho objetí. Konečně pocit bezpečí.

,,Tour pojedeme až ty uděláš školu, jelikož tento rok děláš maturitu. Tak to pojedem o prázdninách" řekl Cam a mrkl na mě

,,Hej! Nenabaluj mi tu holku!" vykřikl Shawn a všichni jsme se zasmáli. Ale mě do smíchu nebylo,proto jsem se zasmála falešně. Byla jsem vykolejená z toho, co se stalo ještě před pár minutami.

,,Teď bude silvestr a potom v pondělí už budeš muset jít do školy"

,,Musím?" zakňučela jsem

,,Bohužel ano, lásko"

Silvestr

Dneska půjdeme na párty. Oslavit nový rok. Všichni se tak těší jenom já ne.

Na párty vůbec nejsem a opravdu tam nechci, ale nechtěla jsem klukům kazit náladu.

Když byl podvečer začali jsme se chystat na párty.
Když jsme byli připraveni vyšli jsme z domu a šli na určené místo, kde byla párty.

Opět jsem měla špatný pocit, který teď mám docela často.
Bojím se, že se opět něco stane.

Co když se Shawn opije a podvede mě? To by snad neudělal, ne?

Vešli jsme do domu, ze kterého se ozývala hlasitá hudba a hned mě do nosu udeřil smrad cigaret a alkoholu.
Ještě než jsme stihli vejít do domu zatahala jsem Shawna za ruku kterou má propletenou s tou mojí.

,,Slib mi, že nebudeš moc pít. Prosím" koukla jsem na něho a zmáčkla mu ruku

,,Neboj se princezno. Nebudu moc pít, slibuji" pohladil mě po tváři, jemně se na mě usmál a už mě tahal do domu.

Proč mám takový pocit, že udělá přesný opak?

Kluci objednali nějakej alkohol a hned to do sebe hodili.

Potom šli tancovat, ale já nechtěla, tak jsem zůstala u baru.
Podívala jsem se ke klukům jak tancovali a najednou se kolem Shawna začala motat nějaká holka.
Hned jsem se zamračila. Co se motá okolo mého přítele?!

Zahřálo mě u srdce když ji Shawn něco řekl a odstrčil ji od sebe.
Vím, že by mě nepodvedl.

Najednou jsem na mém rameni ucítila něčí ruku. Rychle jsem se otočila a viděla Matthewa.
Násilím mě odvedl ven a řekl něco, co jsem nečekala.

,,Rozejdeš se s tím idiotem!"

❤️🤦‍♀️❤️
Hmm.. Že by už začalo nějaké drama? 😏🙃

Názoryy? 🙃

sᴀᴠɪᴏʀ |s.m.| cz ✓ Kde žijí příběhy. Začni objevovat