Vánoční svátky budu psát, tak jak to probíhá v Česku. :)
**
řekl Shawn a usmál se
O pár dní později
ELISABETH
Probudila jsem se v Shawnově objetí.
To je nejhezčí probuzení, když se probudíte v objetí někoho koho milujete a on miluje vás.
Začala jsem přemýšlet, jak to teď dělám poměrně často.Díky Shawnovi mám všechno. Přítele, kamarády, teď už i fanoušky, rodinu, která mi nahrazuje mámu a tátu. Štěstí.
,,Nad čím přemýšlíš?" vyrušil mě z přemýšlení Shawnův chraplák a mě na skočila husí kůže, proto jsem se k němu víc přitulila a on si mě přitáhl k sobě.
,,Nad ničím" usmála jsem se a pohladila ho po tváři.
,,Dobře, půjdeme si udělat snídani?" zeptal se
Přikývla jsem a vstala. Oblékli jsme se a ruku v ruce šli na snídani.
Tam seděli Karen, Manuel a Aaliyah.Pozdravili jsme se a nasnídali jsme se. Potom jsme se dívali na vánoční pohádky a jen tak leželi na gauči.
Potom nás Shawn vyfotil a dal to na instagram.Večer jsme se navečeřeli a pak jsme si rozdávali dárky.
Dostala jsem hodně kosmetiky, oblečení. A nádherný řetízek plus prstýnek od Shawna.
Nejsem zvyklá dostávat tolik dárků. Vždy jsem dostala jen pár dárků.
Shawnovi jsem dala ty hodinky a kytaru.
Byl strašně rád. Chvíli si to nechtěl ani vzít, že to bylo drahý a bla bla bla, ale nakonec si to vzal.
Blázen můj.Potom už jsme šli spát. Manuel a Karen se ještě dívali na televizi a Aaliyah šla do pokoje.
Přišli jsme do pokoje a rovnou padli do postele.
,,Nechceš si dát vanu?" zašeptal mi do ucha Shawn
,,Tak jo" usmála jsem se
Šel do koupelny a já jsem ještě zůstala ležet.
,, Ještě počkej. Nechoď tam dokud ti neřeknu" vyšel z koupelny Shawn a za chvíli se vracel s něčím v ruce, ale to jsem neviděla jelikož to měl za zády.
,,Už můžeš" zavolal na mě Shawn po chvíli
Přešla jsem do koupelny a to co jsem viděla mi málem vyrazilo dech.
Všude byli okvětní lístky a svíčky. Napuštěná vana a v ní pěna.
,,To je nádhera" vydechla jsem
,,Jsem rád, že se ti to líbí" usmál se a pomalu ke mně přešel.
Políbil mě, jakobych byla z porcelánu a přitiskl mě na dveře od koupelny.
Mám takový pocit, že se to dneska stane.
❤️🙄❤️
Vím, že tahle knížka není úžasná, je tam určitě spoustu chyb, ale jsem začátečník a poprosila bych vás o opravdu upřímný názor na tuhle knížku. 🙏Jinak Mega moc děkuju za 5K a skoro 800 ⭐! Ani nevíte jak si toho vážím. 🙏❤️
ČTEŠ
sᴀᴠɪᴏʀ |s.m.| cz ✓
FanfictionPříběh Elizabeth a Shawna. srpen 2018 - 24.12.2018 Story by @sunflowerrxlou 2018©️