50❤️

463 25 5
                                    

Po chvíli jsem cítila jak mě položil do postele.

ELISABETH

Začal mě líbat a já spolupracovala. Líbal mě něžně a pomalu. Naše rty do sebe zapadaly jako puzzle.
Už nikdy nechci líbat jiné rty než ty jeho. Ty jeho jemné rty..

Po chvíli to začínalo nabírat vášeň.
Teď jsme se líbali intenzivněji.

Shawn přejel jazykem po mém spodním rtu a já mu vzdychla do úst.
Pousmál se, využil toho a vkradl se jazykem do mých úst.
Naše jazyky mezi sebou začali válčit a Shawn vyhrával. (😂)

Po chvíli jsem začala být nervózní, protože jsem nevěděla jestli bude pokračovat dál a něco se stane, nebo ne.
Shawn to asi vycítil.

SHAWN

Ty její rty jsou tak úžasné a jemné. Ty bych mohl líbat každou minutou.

Vycítil jsem, že byla nervózní. Jelikož byla strašně ztuhlá a nebyla vůbec uvolněná.

,,Neboj princezno, já si na tebe počkám" zašeptal jsem ji rty a měl na zavřené oči, přičemž jsem měl položenou dlaň na její tváři

Otevřel jsem oči a zjistil jsem, že se na mě celá rudá dívá a prohlíží si můj obličej.

Políbil jsem ji a lehl si vedle ní. Přitáhl jsem si ji k sobě a ona mi dala pusu na tvář.
Lehla si na mou hruď a po chvíli jsem slyšel pravidelné oddychování.

MATTHEW

Když jsem viděl jak se s ní líbá, bodlo mě to u srdce, měl jsem takový divný pocit. Nevím proč, ale když ona je tak krásná, milá a úžasná holka.. Počkat co?

Ne nesmím se do ní zamilovat! Hlavně to ne!

A nemyslíš, že už do ní zamilovaný jsi?

Ne!..Nebo jo?

❤️💓❤️
Omlouvám se za krátkou kapitolu a za pauzu, ale neměla jsem náladu psát.

Teď moc nevím jak to napsat, takže další kapitola bude možná později.

ještě jsem se chtěla zeptat, jestli někdo vymyslí ship pro Ell a Shawna, Ell a Matta, Ell a Jacka G.

Prosím jestli má někdo nápad, do komentářů. 🙏

sᴀᴠɪᴏʀ |s.m.| cz ✓ Kde žijí příběhy. Začni objevovat