22❤

505 27 0
                                    

Po chvíli se jemně otřel o mé rty a..

SHAWN

Když jsem řekl to slovo, tak na mě  vykulila své krasné oči.
Předpokládám, že to nečekala.
Úplně ztuhla a asi nevěděla co dělat, tak jsem se k ní naklonil a jemně se otřel o její rty.
Cítil jsem jak zatajila dech.

A samozřejmě při mém štěstí se mi to splnit nemůže.

Někdo prudce rozrazil dveře a já seskočil z Ell.
Oba jsme sebou cukly a já se podíval ke dveřím.

Tam byla moje milovaná sestřička, která teď byla na několik dní u babičky s dědou.

,,Ehm..ahoj" pozdravila nás

,,Ahoj" objal jsem ji

,,Jo, Ell tohle je moje sestra Aaliah a tohle je moje kamarádka Ell" představil jsem je a doufal, že Aaliah zapomene na to co viděla

,,Jo tak kamarádka jo?" Uchechtla se

Oba jsme zčervenali.

,,Jo kamarádka"

,,No dobře. Tak já vás tady nechám" znovu se uchechtla a odešla.

Když jsme se dostali z té trapné situace, tak jsme se podívali na film, učili se na testy do školy a dělali kraviny.

Potom už byl večer, tak jsme se najedli, udělali hygienu a šli spát.
Nespali jsme v jedné posteli což mě docela mrzí, protože mi chyběla její přítomnost.

***
Jelikož máme prázdniny (teď jsem se ztratila v čase, ale každopádně teď mají velké prázdniny, ok?) tak jsem se dohodl s klukama s magconu, že pojedeme na dovolenou. Samozřejmě pojedeme i s Ell, jenže ta to ještě neví a je to pro ni překvapení.
Doufám, že pozvání přijme, ale myslím, že určitě jo.

♡♡♡

sᴀᴠɪᴏʀ |s.m.| cz ✓ Kde žijí příběhy. Začni objevovat