Tady něco nehraje.. Jak to, že byl opilí, když skoro nepil?
Když se všichni vzpamatovali ze včerejška, tak jsme se rozhodli, že se budem dívat na filmy.
Byla jsem v objetí Shawna. Měla jsem přehozené nohy přes jeho a on mě držel v objetí.
Byl tu s námi i Matthew, což mě extrémně znervózňovalo, ale nedávala jsem to na sobě znát. Nikdo nic nepoznal, což je trošku divné. Vždycky to poznali a dneska to nepozná ani jeden? Ne že bych si stěžovala, ale jen mě to zamrzelo.
Když jsem se podívala na Matthewa začal ukazovat, že mám celkem málo času.
Přitulila jsem se ještě víc k Shawnovi a nasávala jeho vůni. Možná je to naposled, co ho uvidím..Co udělá až mu to řeknu? Jak bude reagovat? Ublíží mi? Nebo někam odjede? Bude na mě rvát?
Já nevím! Co mám doprdele dělat?! Já se s ním nechci rozejít. Nemůžu. Co když ho už nikdy neuvidím? Zavrhne mě? Nebude mě chtít už nikdy vidět? Jak bude reagovat jeho rodina? A co kluci? Jak ti budou reagovat? Co když mě vyhodí z domu? Kam půjdu?
Nevěděla jsem, jestli mám brečet, řvát nebo co mám vůbec dělat.
Film už jsem vůbec nevnímala. Měla jsem zavřené oči a vnímala jsem jenom Shawnovo teplo, jeho bušící srdce, jeho ruce obmotané okolo mého těla, jeho doteky, jeho vůni. Co když je to opravdu naposledy, co ho uvidím?
Ne to se nesmí stát!
,,Lásko, chce se ti spát?" zeptal se Shawn a já si všimla, že film už skončil
,,Ne" usmála jsem se na něho
Lehla jsem si zpět na jeho hruď a podívala se na Matthewa. Opět ukazoval, že mám už hodně málo času, jelikož už byl večer.
Zvedl se a nenápadně ukázal ať jdu za ním.Chvíli jsem počkala ať to není moc nápadný a pak jsem šla za ním.
,,Máš málo času, holčičko" ruce si založil na hrudi a ušklíbl se
,,Proč to musím dělat? Prostě se smiř s tím, že mě nikdy nedostaneš a jsem jenom jeho"
,,Tak to ne, holčičko. Ty se s ním rozjdeš nebo.." najednou vytáhl nůž a já se vyděsila
,,Ty si takovej hajzl! Nenávidím tě!"
Vběhla jsem do pokoje a rozbrečela se.
Co mám jen dělat?❤️🔥❤️
Hmm.. 😏Názory?❤️
ČTEŠ
sᴀᴠɪᴏʀ |s.m.| cz ✓
FanfictionPříběh Elizabeth a Shawna. srpen 2018 - 24.12.2018 Story by @sunflowerrxlou 2018©️