Panebože, co mám dělat?!
Začal mě osahávat a líbat mě na krku.
Zajímavé, že mě nikdy nelíbal na rty.
Proč přemýšlím o tomhle? Ano, ono je úplně normální, že když vás chce někdo znásilnit, tak já přemýšlím o tom proč mě nikdy nelíbal na rty.Začala jsem se vrtět a on se na mě přitiskl celým tělem, abych se nevrtěla.
Zajel mi rukou pod tričko a já začala brečet.Chtěla jsem zařvat, ale on byl pohotovej a dal mi ruku na pusu.
,,Zakřičíš a zabiju tě" zašeptal mi do ucha a já byla radši ticho
Byl to tak hnusnej pocit. Vzpomněla jsem si na to jak mě znásilňoval a bil otec.
Je to tady zas. Znásilní mě, nechá mě tady ležet, a co já vím třeba mě nakonec zabije. Nebo nejspíš budu v nemocnici. Pokud to někomu řeknu.
Ani jsem si toho nevšimla a měla jsem dole tričko i podprsenku.
Hrál si s mýma prsama jako kdyby to byla hračka.A co jsem si všimla on měl dole kalhoty, všimla jsem si jeho chlouby, která už stála v pozoru.
Bylo to jen pár sekund. Okamžik.
Ani jsem si skoro ničeho nevšimla.
Bylo to tak rychle.
Nemohla jsem nic dělat, nemám tolik síli, abych ho přeprala.Sundal mi kalhoty, povalil mě na zem, prudce ho do mě strčil a hned se začal rychle pohybovat. Brečela jsem, ale musela jsem potichu, aby mě nikdo neslyšel. Protože by mě zabil.
O pár minut se udělal, zvedl se a odešel.
Ale ještě před tím než odešel mi do ucha zašeptal..
,,Vidíš? Já říkal, že se mi to povede" a s úšklebkem odešel
Jak jsem říkala, nechal mě tady ležet, znásilněnou, nahou a bezmocnou na studené zemi. Ještě k tomu fouká.
V rozkroku mě bolelo, nemohla jsem ani vstát, jelikož mě hned začalo píchat v podbříšku.
Pak se mi začali zavírat oči a viděla jsem jenom tmu.
MATTHEW
Tak jsem si krásně zašukal a můžu jít domů.
Jo asi si říkáte, že jsem kretén, ale já to prostě nevydržel.
Ta její sexy postava, prostě..Přišel jsem na hotel a vešel do pokoje, kde byli kluci.
,,Kde jsi byl?"
,,Hledal jsem ji.. Bohužel neúspěšně" řekl jsem
❤️😝❤️
Ahojky! ❤️
Jak se vám líbí tenhle příběh? Mám pokračovat?
ČTEŠ
sᴀᴠɪᴏʀ |s.m.| cz ✓
FanfictionPříběh Elizabeth a Shawna. srpen 2018 - 24.12.2018 Story by @sunflowerrxlou 2018©️