69 ❤️

333 22 13
                                    

Nechápu, proč to říkala. Jsem opravdu tak blbej, že mi to nedochází?

O dva týdny později

Takže.. Jsou za námi dva týdny.
Matthew mě znásilňuje skoro každý den. Už mě tak bolí v podbříšku a moje ženské partie, že to ani není možný.

Ještě k tomu musím chodit do školy a já to vůbec nezvládám. Učivo mi vůbec neleze do hlavy a nic si nemůžu zapamatovat. S takovou tu maturitu neudělám.

Kluci pořád nic neví. Už mě nebaví se přetvařovat, jak ho miluju. Nemiluju ho! A to vůbec. Já ho nenávidím!

Miluju Shawna a je to strašně těžký, dívat se na něho jak trpí. Tu bolest v jeho očích nepřehlédnete.
Vždycky když jsem se snažila s ním promluvit, tak mě odstrčil a mluvit se mnou nechtěl. Ale já ho chápu.

Od té doby, kdy jsem se musela se Shawnem rozejít a předstírat, že chodím s Matthewem, jsem tišší, nekomunikuju a jsem uzavřená.
Kluci se se mnou taky přestali bavit, což mě mrzí.
Ale nechápu proč se se mnou přestali bavit. Vždyť jsem se s ním 'jenom' rozešla. To není důvod, proč by se se mnou měli přestat bavit.

Seděla jsem v pokoji a užívala si 'volna'. Prostě a jednoduše řečeno.. Nikdo mě neotravuje. Můžu být sama se sebou a v klidu.
Chtěla jsem jít dolů, ale slyšela jsem něčí rozhovor. Vím, poslouchat se nemá, ale musela jsem.

,,Zapomeň na ni, kámo. Dala ti kopačky. Co když tě vůbec nemilovala? Užívej si života a neseď tady v depresi. Najdeš jinou holku. Lepší. Nebyla pro tebe dobrá." řekl pro mě až moc známý hlas.. Matthew

Au..

,,To máš pravdu.." řekl Shawn a já se zarazila
Opravdu řekl tohle?

,,Protože pro mě byla ta nejlepší. Jinou a lepší holku nikdy nenajdu. A ani hledat nebudu. Miluju ji a vím, že se s ní něco děje. Je úplně jiná než bývala. Musím to z ní dostat. A získat ji zpátky." sice jsem na něho neviděla, ale vím jistě, že se smutně usmál.

To mě zahřálo u srdce. Přece jenom ví, že se něco děje.
On to vždy pozná.

,,Kámo, hele to je podle mě jen ta zamilovanost. Není pro tebe dost dobrá a navíc.. Teď je moje. Miluje mě a tebe ne. Sama mi to říkala. Nechci ti ublížit, ale říkala mi, že tě nikdy nemilovala a jenom si s tebou hrála. Mě prý opravdu miluje a já ji věřím. Vidím ji to na očích. Tu zamilovanost. Je to nádherný pocit. Už chápu jaký jsi měl štěstí. A už taky chápu proč si se pořád usmíval." zasmál se

SHAWN

Dělá si že mě prdel?! Proč mi to tady říká?! Vůbec nic z toho, co tady říká mu nevěřím! Ona není taková! Nic takovýho by neudělala!
Miluju ji a získám si ji zpátky.
Ale na druhou stranu.. Co když mě doopravdy nemiluje? Mám věřit ji nebo Matthewovi?
Matthew ji už jednou znásilnil a za to jsem ho nenáviděl. Co když mi lže? Vůbec nic nechápu! Asi jsem si s ní neměl nic začínat. Kdybych věděl kolik sil a trápení mě to bude stát, nic bych si s ní nezačal. Ale vybralo si moje srdce. A už z toho nemohu uniknout. Stejně ji pořád budu milovat.

Ne nic takovýho říkat nebudu! Prostě jí miluju a získám ji zpátky!

Matthew říkal, že ho miluje.. Tak proč vždy v jejich očích vidím strach, bolest a smutek?
Něco se děje! A já musím zjistit, co!

To jsem ještě nevěděl, co se stane..

️❤️🤷‍♀️❤️
Shawn je nějak hodně zmatený 🤷‍♀️😬
Co myslíte, jak se to vyvine? 😏Už chcete konec nebo mám ještě pokračovat? 😁❤️

Strašně moc děkuju za 1K ⭐ a víc jak 7,5K přečtení!!! 😭😭 Ani nevíte, jak moc to pro mě znamená! 😭❤️Vždyť si to ani nezasloužím 🤧

Názory? 🤧

Love you 💓

sᴀᴠɪᴏʀ |s.m.| cz ✓ Kde žijí příběhy. Začni objevovat