🎉 70 ❤️

358 25 15
                                    

Něco se děje! A já musím zjistit, co!

To jsem ještě nevěděl, co se stane..

SHAWN

Už je to celkem dlouho, co se Ell nevrátila. Šla se projít, byla smutná. Měla opuchlé oči a stranila se mi. Když jsem se jí chtěl dotknout, ucukla. Nevím, co se děje. Nevím, kde je.
Už se začíná stmívat a ona nikde! Já i kluci o ní máme strach, ale řekl bych, že já o ni mám největší strach.
Pořád nervózně chodím z jednoho rohu do rohu a úplně se klepu.
Ale něco mi tu nesedí. Matthew. Nevypadá to, že by o ní měl strach. Tak divně se usmívá. Takže vidím jen jedno řešení.. Je v tom celém zapletenej.

Jednou ji znásilnil.. Počkat! Takže.. Ji určitě musel něco udělat!
No jasně! Poslední dobou se nějak moc usmívá.
Ell říkala, že se se mnou nechce rozejít, ale musí. Brečela u toho.

,,Shawne! Pochop to! Já se s tebou nechci rozejít , ale musím! Miluju tě! Ani nevíš jak, ale já musím!"

,,Musím. Musím vás ochránit, je schopný vám ublížit a to já nesmím dopustit. Nechci o vás přijít. O nikoho z vás. Mám vás moc ráda. Miluju tě"

Proto to říkala! On ji k tomu donutil! Panebože, proč mi to nedošlo dřív?!

Hned jsem vstal z gauče, kde jsme seděli všichni -kromě Matthewa-, který je právě ve svém pokoji a já jdu právě za ním.

Rychle jsem vtrhl do jeho pokoje a hned se na něho vrhl. Vzal jsem ho za tričko a přirazil ho ke zdi.

,,Ty hajzle! Co si s ní udělal?! Kde je?! Co si ji provedl?!" zařval jsem a v tu chvíli Přišli kluci, kteří mě, ale v tu chvíli vůbec nezajímali.
Teď mě zajímalo jenom to, kde je moje princezna.

,,Hej vole, co je? Já ji nic neudělal" uchechtl se a zvedl ruce do vzduchu

,,Ty hajzle, řekni pravdu nebo tě zabiju! Já vím, že si ji něco udělal, tak řekni pravdu nebo se nedožiješ druhého dne!" vzal jsem ho pod krkem a začal ho škrtit.
Ale stejně nechtěl říct pravdu.
Až skoro nemohl dýchat, tak mě od něho někdo odtrhl.

,,Shawne! Vždyť ho zabiješ!" byl to Nash.

Matthew hned spadl na zem a začal ztěžka dýchat.

,,Shawne, co blbneš?" přišel ke mně Hayes a podíval se mi do očí, zatím co já se díval na toho hajzla

,,On ji něco udělal! Jsem si tím jistej! Ona nebyla šťastná! Byla smutná, tichá a nekomunikovala! Musel ji něco udělat! Vždyť ji už jednou znásilnil!"

A pak mi to došlo..

,,Doprdele, ty si ji znásilnil?!"

,,N-Ne" dostal ze sebe, bylo mi jasný, že lže

,,Ty hajze! Aspoň se přiznej! Vím, že lžeš!" chtěl jsem se na něj vrhnout zase, ale kluci mě chytili

,,Shawne, uklidni s-" chtěl něco říct, ale já ho přerušil

,,Jak se mám uklidnit?! Holka, kterou miluju je někde pryč a já o ni nevím vůbec nic! Kde je, co s ní je, jestli je vůbec v pořádku  vůbec nic! Sakra!" do očí se mi nahrnuly slzy a posadil se na postel.

,,To bude dobrý bro" posadil se vedle mě Hayes a pohladil mě po zádech.

❤️🎉❤️
70. Kapitola je tady! 😁🎉

Názory? ❤️
Co si myslíte, kde je Ell? 😝

sᴀᴠɪᴏʀ |s.m.| cz ✓ Kde žijí příběhy. Začni objevovat