53❤️

468 25 16
                                    

Na mě tváři se objevil velký úsměv a on mě políbil.

MATTHEW (O týden později)

Už týden pozoruju jak se pořád líbají, chodí spolu za ruce, usmívají se na sebe ,objímají se a chovají se zamilovaně.
Možná proto, že zamilovaní jsou.

Ano.. Něco jsem si uvědomil..jsem do ní zamilovaný. Lituju toho co jsem udělal.
Jenže ona mi to v životě neodpustí. A to asi nikdo z kluků.

Strašně na něho žárlím. Že s ní může chodit za ruku. Může ji obejmout. Může ji líbat.

Nic z toho já nemůžu. A nikdy nebudu moct.
Nemluví se mnou. Vyhýbá se mi obloukem.

Nedivím se.

Zvedl jsem se z postele šel k ní do pokoje.

Zaklepal jsem a po chvíli mi otevřela Ell.

,,C-co chceš?" zeptala se mě

,,Můžu s tebou mluvit?" zeptal jsem se

,,Ne" odsekla

,,Prosím Ell" zašeptal jsem

Po chvíli přemýšlení odstoupila od dveří a já vešel.

,,Tak co chceš?"

,,Omluvit se?" podíval jsem se jí do očí

Nadzvedla do očí a já pokračoval.

,,Chtěl bych se ti omluvit.. Za to co jsem udělal. Vím, že mi to nikdy neopustíš, já bych si taky nikdy neodpustil. Vím, že to co jsem udělal bylo strašně hnusný. Pochopím, když mě nikdy nebudeš chtít vidět, klidně odejdu z Magconu, ale chci abys věděla, že i když jsem udělal to co jsem udělal, strašně mi na tobě záleží. Asi to tak nevypadá, ale je to tak. Vím, že mi to neodpustí ani kluci, protože se se mnou taky kvůli tomu nebaví. Jim na tobě strašně záleží. A mě taky. Strašně se ti omluvám, i když vím, že omluva čas nevrátí a ani to neomluví, to co jsem udělal, ale já nechtěl. Nevím co se to semnou stalo, byl to nějakej skrat nebo já nevím, ale Lituju toho. Prosím, odpusť mi to" domluvil jsem a podíval se jí do očí.

,,Ehm..Matthew" zašeptala když v tu chvíli přišel do pokoje Shawn.

Ve chvíli kdy mě uviděl mu ztmavly oči a napnul se.

,,Co tu děláš?!" vyletěl na mě a Ell si přitáhl k tělu

,,Shawne.." zašeptala Ell

,,Přišel se omluvit." řekla

,,No a co? Ty mu to jako odpustíš?!" vyletěl na ni

,,Proč na mě řveš? Buď v klidu prosím" zeptala se v klidu

,,V klidu?! Jak mám být v klidu, když on ti ublížil a ty se teď s ním normálně bavíš?! Odpustíš mu Teda nebo ne?!"

,,Přemýšlela jsem dlouho..a ano odpustím mu.., ale nezapomenu na to" podívala se na mě

,,Děláš si příděl?! Co když to udělá znova?! To se jako nebojíš?!"

,,Můžeš toho nechat?! Je moje věc jestli mu odpustím nebo ne! Není to tvoje věc! Já se s ním chci kamarádit! Dám mu šanci a tobě to může být úplně jedno! Proč se do toho pleteš?! Není to tvoje věc!" vykřikla

,,Víš co?! Až ti zase ublíží, tak za mnou nechoď! Nechceš se rovnou rozejít?! Jsme spolu teprve týden a už se hádáme, tak to asi daleko nedojde!"

,,Děláš si prdel?! Ty jsi fakt takovej idiot! To ty si tady začal tuhle hádku! Ne já! To ty si začal vyšilovat, ani nevíš proč přišel! Nevíš co mi tady řekl, tak co meleš? Jdeš idiot?! Proč chceš hned rozchod?!" Ell začali slzet oči

Jen jsem tam tak stál a pozoroval je jak se hádají. Neměl jsem sem chodit. Ale musel jsem se jí omluvit.

V tu chvíli přistála Shawnova ruka na tváři Ell.

❤️⭐❤️
Hope you like it! ❤️

Už chcete konec? 😏❤️

Chtěli by jste třeba další příběh se Shawnem?

sᴀᴠɪᴏʀ |s.m.| cz ✓ Kde žijí příběhy. Začni objevovat