71 ❤️

334 22 12
                                    

,,To bude dobrý bro" posadil se vedle mě Hayes a pohladil mě po zádech.

Vůbec nemůžu spát, bojím se o ní. V hlavě mám tolik otázek..

Kde je? Co se jí stalo? To od nás odešla? Co když ji někdo přepadl? Co když se jí něco stalo?! Něco vážného?

Už jsou dvě hodiny ráno a já pořád nespím.
Oči mám opuchlé, červené a tolik hodin jsem probrečel, jako ani za celý svůj život ne.

Všichni kluci se stresují, nikdo o ní nic neví, už několik hodin není doma.
Chtěl jsem zavolat policii, ale kluci řekli ať ještě počkám.

Byl jsem unavenej, ale usnout jsem nemohl.
Až někdy po čtvrté hodiny ranní jsem usnul.

*Ráno*

Jak jsem usnul po čtvrté hodině ranní, tak jsem se stejně hned po hodině vzbudil kvůli noční můře.

Přešel jsem do koupelny a hned se zděsil. Vypadal jsem ještě hůř než jsem si myslel.
Tmavé kruhy pod očima, rozházené vlasy do všech stran, napuchlé, červené oči.. No hrůza.

Opláchl jsem si obličej a potom jsem šel do kuchyně, kde seděli Hayes, Nash, Cam a ten hajzl.

Jak jsem si všiml, tak klukům taky ukápla nějaká slzička.

,,Musíme zavolat policii" řekl jsem jako bez života

Nash vytáhl mobil a zavolal policii. Šel do vedlejšího pokoje, ať ho nikdo neruší, i když tady je hrobové ticho, jelikož byli všichni smutní.

Už tu nebyl hluk jako když tu byla ona.
Už dlouho jsem neslyšel její smích, její hlas. I když to byly asi dva dny..

Nikomu nebere telefon. Sakra. Mám o ní strach jako nikdy.

Dobře, teď mluvíš jako kdyby umřela.. Ale co když opravdu umřela? Co když ji někdo přepadl, znásilnil a pak zabil?

Panebože. Nad čím to přemýšlím?!
To se nestane!

Snad.

Po chvíli přišel Nash, že volal policii a za chvíli přijedou.

Když přijeli ptali se nás na milion otázek a kluci odpovídali, kromě mě.
Já nejsem schopnej myslet. Nad nic jiného než na to, kde je moje princezna.

Tak moc mi chybí..

,,Shawne?" luskl mi před očima Hayes

,,Co se mezi vámi a Elisabeth stalo?" zeptal se jeden policista

,,Jednou jsem přišel do pokoje a ona brečela. Zeptal jsem se jí, co se stalo a ona mi řekla, že se musíme rozejít. Nechápu proč. Říkala ,,Shawne! Pochop to! Já se s tebou nechci rozejít , ale musím! Miluju tě! Ani nevíš jak, ale já musím!" a ,,Musím. Musím vás ochránit, je schopný vám ublížit a to já nesmím dopustit. Nechci o vás přijít. O nikoho z vás. Mám vás moc ráda. Miluju tě". Rozešla se se mnou. Z ničeho nic, prostě z minuty na minutu." dořekl jsem a zlomeným pohledem se na něho podíval.

,,Dobře, budeme dělat vše, co je v našich silách. Kdyby něco kontakt na vás máme, tak se ozveme." řekl ten druhej a zvedli se z gauče

,,Prosím, najděte ji." řekl jsem tiše a zničeně

,,Budeme se snažit"

❤️🔥❤️
Ahojkyyy ❤️

Další kapitola je tuu 🤣

Co myslíte, má v tom Matthew prsty? 😏❤️

Krásný víkend. ❤️

Mimochodem, co když Ell opravdu umřela a bude konec tohohle příběhu? 😏😱

sᴀᴠɪᴏʀ |s.m.| cz ✓ Kde žijí příběhy. Začni objevovat