😍 80 😍

361 25 8
                                    

,,Dáváme ji poslední tři měsíce. Jinak ji budeme muset odpojit. Je mi to líto"

SHAWN

Dneska mi bylo celý den špatně. Ráno jsem zvracel a ne jednou, mám horečku a pořád se mi motá hlava. Kluci říkali ať jdu k doktorovi, ale já nechci.

Ani brečet už nemůžu, všechny slzy jsem už asi vybrečel a jak tak přemýšlím, dlouho jsem neviděl mamku. Takže bych za ní mohl někdy zajít. Ale teď asi ne, když jsem nemocný. Ještě bych mohl nakazit ségru nebo někoho jiného a to já nechci.
A jelikož jsem nemocný, tak to znamená, že nemůžu ani za Ell.
Což mě mrzí, protože tam chodím každý den, ale hned jak se uzdravím, tak za ní půjdu.

Celý den ležím v posteli a přemýšlím. Nemůžu z té postele ani vylézt, protože mi to kluci zakázali. Nosí mi čaje a prášky. Je hezké jak se starají. Mám je rád a opravdu nevím, co bych dělal kdyby se jim něco stalo.
Už tak jsem v životě přišel o hodně osob.

Nemůžu ani jíst, protože to stejně hned vyvracím.

Už mě nebavilo jen ležet v posteli a tak jsem chtěl jít dolů.
Pokusil jsem si stoupnout, jenže se mi hned zamotala hlava, proto jsem si hned sedl.
Zkusil jsem to znova a stoupl si. Sice se mi pořád motala hlava, ale zvládl jsem to. To bude dobrý.
Šel jsem po schodech a najednou jsem viděl jen černo.

**
Probudil jsem se a všude to pípalo.
Pomalu jsem otevřel oči a uviděl mou partu.
Kromě Matthewa a Ell..

,,Co si sakra dělal?" hned vyhrkli

,,J-já nevím. Chtěl jsem jít dolů a zamotala se mi hlava, pak jsem viděl jenom černo." řekl jsem a do dveří vešel doktor.

,,Vidim, že jste se probudil pane Mendesi. Jak vám je?"

,,Už je mi dobře."rekl jsem po pravdě.

,,Dobře. Máte lehký otřes mozku a nějaké pohmoždědiny. Necháme si vás tu na dva dny na pozorování a potom, pokud bude vše v pořádku, tak vás pustíme domů." řekl a já přikývl

,,A mohu jít za svoji přítelkyni?" zeptal jsem se

,,Pokud se vám nebude motat hlava, tak jistě" lehce se usmál a odešel.

,,Jdete se mnou za Ell?" zeptal jsem se a podíval se na kluky.

,,Jasně" řekli všichni a já si stoupl.
Hlava se mi nemotala, takže to bylo v pohodě.

Přišli jsme před její pokoj a já se zamyslel.

,,Asi by jsme tam neměli jít všichni najednou" řekl jsem

,,Asi jo. Tak půjde Cam, Jack G a Nash a my půjdeme po vás. Shawn půjde sám." řekl Jack J a my přikývli

Zajímalo by mě kdy se probudí.. Jestli se vůbec probudí.. Prosím Ell, probuď se..

Najednou začali všechny přístroje pípat a já zpanikařil. Co se sakra děje?!
Do pokoje vletěli doktoři a sestřičky a mě vyhodili na chodbu s větou ,,Tady nesmíte být''

Proboha, co se děje?!

❤️🤗❤️
Ahojky, další kapitola je tu 🤗
Doufám, že se líbí ❤️
Co si myslíte, že se děje Ell? 😱
Umírá? 😢😵

sᴀᴠɪᴏʀ |s.m.| cz ✓ Kde žijí příběhy. Začni objevovat