Shawn' POV
Ráno jsem se probudil ještě před zazvoněním mého budíku, takže jsem ho rovnou vypnuk a šel udělat ranní hygienu.
Potom jsem se oblékl a šel si udělat snídani.
Chvíli na to přišla mamka a udiveně se na mě začala dívat.,,Ahoj? Co se tak koukáš?" se smíchem jsem se zeptal a odnesl misku od snídaně do myčky.
,,Ahoj. Jakto, že jsi vzhůru tak brzo?" Zeptala se a šla si udělat kávu
,,Vzbudil jsem se ještě před budíkem a pak už neusnul," řekl jsem a pokrčil rameny
Chápavě přikývla a s hrníčkem kávy se posadila ke stolu k počítači.
Já si zašel pro batoh a přešel zpátky do kuchyně.,,Už jdeš?" Zeptala se mamka
,,Jo, už musím," usmál jsem se
,,Taťka dneska nejde do práce?" Zeptal jsem se ještě před odchodem
,,Ne, dneska má volno," usmála se
,,Dobře, tak ahoj," dál jsem ji pusu na tvář a odešel jsem
,,Užij si to!" uslyšel jsem ještě před tím, než jsem zabouchl dveře.
Nemám to moc daleko, takže jsem tam byl asi za deset minut.
Vešel jsem do školy a šel ke své skříňce. Cestou jsem potkal tu krásnou holku, se kterou jsem se včera omylem srazil.
Ona si mě všimla a otočila se na mě.
Lehce jsem se na ni usmál a ona mi to oplatila.
Taky jsem si, ale všiml, že má menší monokl u oka, načež jsem se zase zamračil.Došel jsem ke skříňce a tam jsem potkal Hayese. Je o rok mladší, takže nechodí se mnou do třídy a je to bratr Nashe.
To je taková naše parta, ale oni chodí do jiné školy, na jiný obor, ale každý chceme být zpěvákem.
Mě už se to trochu splnilo.
Natáčíme na jednu takovou aplikaci jménem Vine. Už máme několik tisíc sledujících.
Přemýšlel jsem, že bych začal natáčet na YouTube, ale pořád si tím nejsem jistý.
,,Ahoj," řekl jsem, když jsem k němu došel
,,Čus," ušklíbl se a pořád mě pozoroval
,,Co je?" uchechtl jsem se a nechápavě zakroutil hlavou.
,,Je to kus," olízl si rty
Nechápavě jsem se na něj podíval a on nade mnou pokroutil očima. Kývl hlavou někam za mě a já se otočil.
,,Opovaž se, ta je moje," zamračil jsem sd, když jsem ji uviděl
,,Copak, už spolu chodíte?" pozvedl obočí.
,,Ne?" nechápavě jsem se zeptal
,,Pozval si ji někam?" zeptal se znovu
,,Ne?"
,,Tak vidíš, takže tvoje není," chytře se na mě usmál a já se zamračil, když šel za ní.
Vzal jsem si sešity na matiku a šel do třídy. Hned jsem uviděl tu holku asi s její kamarádkou. A u nich Hayes.
Sakra. Musím zjistit jak se jmenuje. Hayes zachytil můj pohled a ušklíbl se na mě.
Sedl jsem si vedle Dylana, se kterým sedím v lavici a pozdravil se s ním.
Je to asi nejnormálnější kluk z téhle třídy. Společně s Tylerem. Jinak tady jsou všichni jenom namachrovaní blbci, kteří si o sobě myslí Bůh ví co.
,,Elisabeth," řekl najednou Dylan
,,Co-,"
Podíval jsem se na něho a pak si to uvědomil. Já na ni totiž koukal. Když ona je tak krásná.
,,To je krásný jméno," trochu jsem se pousmál
,,Je to taková tichá dívka. Společně i se Zoe. To je ta její kamarádka. S nikým se moc nebaví. Všichni je tady pomlouvají a smějí se jim. Nechápu proč. Její mamka ji umřela před třemi lety, když měli autonehodu. Od té doby se její fotr furt opijí a zaslechl jsem, že ji i někdy uhodí," řekl a pokrčil rameny a se smutným obličejem ji sledoval.
Viděl jsem, jak znervózněla a opatrně se na nás otočila. Když zjistila, že se na ní oba díváme, tak jemně zčervenala a rychle se otočila zpět.
Hayes na ně pořád mluvil, ale věnoval se spíš Elizabeth. Pokukoval po ní a ano, vadilo mi to.
,,Hayes," zavrčel jsem a on nade mnou protočil oči, ale šel od nich pryč.
♡♡♡
ČTEŠ
sᴀᴠɪᴏʀ |s.m.| cz ✓
FanfictionPříběh Elizabeth a Shawna. srpen 2018 - 24.12.2018 Story by @sunflowerrxlou 2018©️