46❤️

457 26 11
                                    

ELISABETH

Šla jsem se projít, protože jsem si potřebovala pročistit hlavu.

Vůbec nechápu co se před chvílí stalo.
Byl to můj první polibek a já jsem z toho úplně vedle.

Jeho rty jsou tak jemné a sladké. Naše rty do sebe zapadaly jako puzzle.
Tak moc bych chtěla zase cítit jeho rty na těch mých.

Jenom nechápu jednu věc. Proč mě políbil když má přítelkyni? Vůbec to nechápu. To je jako taky děvkař?

Když jsem se tak procházela, tak jsem uviděla jednu holku. Byla hodně podobná Amandě.
Když jsem k ní přišla blíž, tak jsem zjistila, že to je vážně Amanda.

Ale.. Ona se tam líbala s nějakým klukem!
Rychle jsem vytáhla mobil a vyfotila je.
Chodila jsem okolo nich a dělala, že si něco prohlížím.

Když jsem se na ně zadívala, tak pro mě bylo nepříjemné překvapení když jsem zjistila, že ten kluk je Matthew.

Vytřeštila jsem oči a rychle si je vyfotila i z druhé strany.
No co, jistota je jistota.

Když jsem si pročistila hlavu a urovnala si myšlenky, tak jsem se vrátila na hotel.
Vešla jsem do pokoje kde byli kluci a jak mě uviděl Shawn, tak ke mně hned přešel a pevné mě obejmul.

Cítila jsem se divně z toho co se stalo před pár hodinami.
Na druhou stranu se mi v břiše rozletěli motýlci a tělem mi projela elektřina. Naskočila mi husí kůže a měla jsem hned lepší náladu.
Je neuvěřitelný jak na mě ten kluk působí.

,,Kde si byla?! Víš jak jsem se o tebe bál?! Tohle už mi nikdy nedělej!" vykřikl a pořád mě objímal.

,,Promiň" uculila jsem se

Potom mě objali všichni kluci a Shawn si sedl na postel a mě si stáhl na klín.

Kluci si o něčem začali povídat a já si položila hlavu na Shawnovo rameno.

,,Musím ti něco ukázat a nevím jestli budeš zrovna nadšenej" zašeptala jsem mu do ucha.

,,A co?" pohladil mě po zádech

,,Nechci tě zničit abys byl smutnej nebo tak, ale podle mě si nezasloužíš žít ve lži" vzala jsem mobil a najela na galerii

,,Děsíš mě" řekl vážně a já mu ukázala tu fotku

V tu chvíli mu začali slzet oči..

❤️💯❤️
Tak když jste ji chtěli.. 😁
--
Ahojky! 😁
Tak se to Shawn dozvěděl. 😏
Jak se vám líbila tahle kapitola? ❤️

sᴀᴠɪᴏʀ |s.m.| cz ✓ Kde žijí příběhy. Začni objevovat