Mám takový pocit, že se to dneska stane.
Líbal mě pomalu a něžně.
Jazykem mi přejel po spodním rtu a žádal si o vstup.
To jsem mu však nepovolila a on zavrčel.
Naše líbání stoupalo na intenzitě a byla v tom cítit vášeň.Rukama mi sjel k lemu mého trička a opatrně mi ho svlékl.
Trhavě se nadechl a začal mi okusovat a šat krk.
Jeho doteky byly tak příjemné a jemné.
Rukou mi zajel k rozepínání podprsenky a jedním pohybem mi ji sundal.Nelíbilo se mi, že já tu stojím polonahá a on je v klidu oblečený.
Jedním rychlím pohybem jsem mu sundala tričko a měla jsem výhled na jeho svaly.Sundal mi kalhoty i s kalhotkami a já zčervenala, na což se krásně zasmál.
On si sundal kalhoty a boxerky a už jsme byli oba nazí.
Styděla jsem se, ale míň než minule.,,Nestyď se" pohladil mě po tváři a za ruku mě dovedl k vaně.
Lehl si do ní a já jsem vlezla za ním. Cítila jsem jak mu stál a trochu jsem se uchechtla.
Trochu jsem se o něj otřela a on se napnul. Zopakovala jsem můj pohyb a on zavzdychal.
,,Oh Ell" zmáčkl mi boky
Nevím, co se se mnou stalo, ale sedla jsem si na něj obkročmo a otírala se o jeho kamaráda.
,,Oh kurva Ell" zavzdychal a já s ním
,,Já u-už to nevydržím, m-musím do tebe z-zasunout" zavzdychal znova a pevně mi tiskl boky.
Opatrně i se mnou valezl z vany a já si kolem něj obmotala nohy.
Přešel se mnou do pokoje a položil mě do postele. Lehl si nade mě a Líbal mě.,,Můžu?" zeptal se udýchaně
Najednou mě přepadla nervozita.
Jemně jsem přikývla.,,Bude to bolet, ale pak to bude dobrý, Jo?" pohladil mě po tváři
,,Jo" zašeptala jsem
Sáhl do šuplíku a vytáhl kondom. Roztrhl balíček a nasadil si ho.
Rukou přejel po mém vchodu a já vzdychla.
,,Jsi tak mokrá" ušklíbl se a zajel do mě jedním prstem. Zavzdychala jsem když do mě zajel druhým prstem. Po chvíli ze mě vytáhl prsty a opatrně do mě zasunul a já ucítila bolest v podbříšku.
Trochu se pohl a zajel víc hluboko.Pevně jsem stiskla víčka k sobě a jedna slza si našla průchod ven.
,,Šššš lásko, mám přestat?" pohladil mě po tváři a utřel mi slzu
,,Ne pokračuj"
Začal se ve mně trochu pohybovat. Bolest začala ustupovat a přeměňovat se v slast.
Začal se pohybovat rychleji a já jsem byla v ráji.
,,Oh kurva" zavzdychal a pohyboval se ještě rychleji.
,,Shawne"
,,Jsi tak úzká, do prdele" zavzdychal a společně jsme se udělali
Shawn se svalil vedle mě a společně v objetí jsme usnuli.
❤️🎉❤️
Ehh.. 😂
60. Kapitola! Eej! 😂Hope you like it! 🙏❤️
ČTEŠ
sᴀᴠɪᴏʀ |s.m.| cz ✓
FanficPříběh Elizabeth a Shawna. srpen 2018 - 24.12.2018 Story by @sunflowerrxlou 2018©️