56❤️

435 22 16
                                    

O tři měsíce později

ELISABETH

Tak, kde bych začala..

S klukama jsme dojeli tour. Jsem strašně ráda, že mám kluky. To zní divně.
Oni mi dali příležitost se podívat skoro po celém světě a ještě se určitě někde podíváme, protože první tour mělo velký úspěch.
Takže určitě nebylo poslední.

Shawn. S ním jsme pořád spolu a miluju ho čím dál tím víc.
Řekla jsem mu o tom, že jsem ho tajně natočila na YouTube a má úspěch. Byl rád, že jsem to udělala, protože on by na to prý neměl odvahu.
Takže Shawn se stává čím dál tím víc slavný. Teď už nahrává sám covery na YouTube.

Jamie. S ním si píšu a je s ním zábava. Jediný problém je, že Shawn to neví. Bojím se mu to říct, protože by byl určitě naštvanej.

Matthew. Ten byl v pohodě do té doby než mě začal opět vydírat. Prý když mu nedám něco se stane buď Shawnovi nebo mě.
Ale zatím to zvládám. Samozřejmě o tom nikdo neví. Ale Shawn má podezření, že mu něco tajím.

Za chvíli budou Vánoce a já mám jen pár dárků, takže brzo půjdu nakupovat.

Když nebudeme na tour, tak si asi budu muset najít brigádu. Jinak bych neměla žádné peníze a nechci si brát pořád od Shawna. Vždyť by si myslel, že ho mám jen pro peníze a já nejsem žádná mrcha, která ho chce jen pro peníze.
Jako Amanda. Zjistili jsme, že ho obrala o několik tisíc. A né málo.

Teď jsme doma a díváme se jako rodina na nějakou vánoční pohádku. Ležím v Shawnově objetí a máme spolu propletené prsty.

**
,,Já už si půjdu lehnout" řekla jsem a zívla si

,,Já půjdu s tebou" řekl Shawn

,,Dobrou"

Vyšli jsme schody a vešli jsme do naší ložnice.

,,Já půjdu do sprchy" podívala jsem se na Shawna

,,Můžu s tebou?" opatrně se zeptal a šel ke mně

,,Ehm. N-no tak J-jo" vykoktala jsem ze sebe

Vzali jsme si oblečení na spaní a šli do koupelny.

Shawn za námi zamkl a šel napustit vanu.
Dal tam pěnu a začal se vyslíkat.

,,Jdeš?" zeptal se když byl v boxerkách a já jsem tu jen tak stála.

,,J-já.." zarazila jsem se a dívala se do země

,,Lásko, neboj se a nestyď se, dobře?" nadzvedl mi hlavu

,,Jsi nádherná a nemáš se za co stydět. Já ti neublížím, nejsem jak tvůj otec" jemně mě políbil a já přikývla

Vzal za lem mého trička a opatrně mi ho vyslékl.
Samozřejmě jsem si hned zakryla prsa. Sundal mi ruce a podíval se mi do očí.

,,Věříš mi?" zeptal se potichu a já pomalu přikývla 

Sundal mi kalhoty a já zůstala ve spodním prádle.

❤️🤪❤️
Tady to ukončím 😁

Už mám vymyšlené jak to bude pokračovat, ale pořád nevím jestli to bude sadend nebo happyend 🙈💕

A strašně moc děkuju za 4K a přes 700⭐!!  😭😭❤️❤️

sᴀᴠɪᴏʀ |s.m.| cz ✓ Kde žijí příběhy. Začni objevovat