Tam stáli policisté se smutným výrazem na tvářích..
,,C-co se stalo?" vykoktal jsem a čekal to nejhorší. Umřela.
,,Našli jsme Vaši přítelkyni, ale.." protahoval to. Sakra, proč?!
,,Co je s ní?!" vykřikl jsem
,,Je v kómatu. Může se probudit za pár dní, měsíců, let a nebo se nemusí probudit vůbec..je mi to líto" řekl a sklopil hlavu.
V tu chvíli jsem necítil nic jinýho než bolest. Bolest na srdci.
,,Eh.. P-pojďte d-dál" vykoktal jsem ze sebe a pustil je dovnitř.
Vyběhl jsem ke klukům do pokoje a řekl jim ať jdou dolů. Všichni se zatvářili nechápavě, ale šli za mnou.
Když viděli naše smutné obličeje, bylo jim jasné, že se něco stalo.,,Co se stalo?!" hned ze sebe vyhrkl Jack G, zatímco ostatní stáli jako sloup přikovaní k zemi.
,,Vaši kamarádku dneska někdo dovezl do nemocnice. Prý nějaký Dylan. Asi. No a byla domlácená, pořezaná, několikrát znásilněná a vyhublá. Má větší anorexii. Na chvíli se probrala, ale když jsme se jí ptali, co se stalo řekla jen, že to říct nesmí a že potřebuje u sebe Shawna a kluky. Tím asi myslela vás. No a pak právě upadla do kómatu. Nikdo neví jak dlouho to bude trvat." řekl jeden
,,Víte kdo ji unesl?" zeptal jsem se, i když mi bylo jasný, že to byl Matthew.
,,To je právě to. Jak už jsem vám o něm říkal. Byl to nějaký Dylan, ale prý ho k tomu donutil nějaký Matthew, vy prý budete vědět, kdo to je. Něco mu dlužil a vyhrožoval mu, že zabije celou jeho rodinu.
Bohužel jsme ho zatím ještě nenašli, ale budeme dělat vše pro to, aby jsme ho dopadli.
Taky jsme našli její mobil. A když jsme najeli na zprávy, viděli jsme tam, jak ji tam ten Matthew vyhrožuje. On už někdy spáchal nějaký trestný čin?",,Ne, vždy byl normální kluk. Dalo se s ním normálně mluvit a všechno, ale jak přišla Ell, tak se úplně změnil. Poprvé ji znásilnil a teď ji unesl. Nevíme, co se s ním najednou stalo."
Potom, když se nás zeptali ještě na nějaké otázky, odešli a já šel do svého pokoje. Zase se utápět v depresi. Jelikož dnes už je pozdě, tak za mou princeznou půjdu až zítra.
❤️💎❤️
Neumřelaa, ale ještě může 😂🙃
Názoryy? 💚
Uz máte nakoupené dárky? A co by jste si přejete k vánocům?💛
Jelikož tahle kapitola měla vyjít až zítra, ale vyšla dneska, další kapitola bude možná zítra nebo v pondělí, ale nic neslibuju 😂💛
ČTEŠ
sᴀᴠɪᴏʀ |s.m.| cz ✓
FanficPříběh Elizabeth a Shawna. srpen 2018 - 24.12.2018 Story by @sunflowerrxlou 2018©️