47❤️

468 25 8
                                    

SHAWN

Jak jsem ji uviděl ve dveřích tak jsem byl štěstím bez sebe.
Hned jsem ji pevně obejmul a vyčetl ji to.

Potom jsem si ji stáhl na klín.
Po chvíli když už kluci moc nevnímali a bavili se o fotbale nebo o čem, tak mi do ucha zašeptala, že mi musí ukázat nějakou fotku.
Nejdřív jsem myslel, že to bude v pohodě, ale jak mi řekla, že nechce abych byl smutnej nebo něco, tak jsem se začal docela bát. A taky jsem měl proč.

Když mi ukázala tu fotku, tak jsem myslel, že zešílím.

Dělá si že mě prdel?!! To je kurva!! Fakt!! Proč jsem ji věřil?!!

Začali mi slzet oči a musel se neustále dívat na tu fotku. Byl jsem rád, když ten mobil vypla jinak bych od mi nedokázal odvrátit zrak.
Díval jsem se do prázdná a nic nevnímal.
Tak moc jsem chtěl křičet, brečet, potřeboval jsem do něčeho bouchnout. Vybít si vztek.

Ale nemohl jsem, protože tu byli kluci.
Proč jsem jim nevěřil, když mi říkali, že je to obyčejná kurva a podvádí mě.

Ell mě pohladila po tváři a dívala se na mě.
Položil jsem si hlavu na její rameno a povzdechl si.

,,Promiň" zašeptala

,,Ne to bych spíš já tobě měl poděkovat" zašeptal jsem zase já

,,Nechtěla jsem tě zranit, ale nechtěla jsem aby si žil ve lži"

,,Jsi úžasná" dal jsem ji pusu na tvář

,,Lidi už bude večer, nechcete jít na večeři do nějaké restaurace a pak jít k Eiffelovce?" zeptal se Nash

,,Jo můžeme"

Oblékli jsme se a šli do nějaké restaruce.
Byla moc krásná a taky drahá.

Objednali jsme si jídlo a mezi tím jsme si povídali. Bylo mi s klukama moc dobře, úžasně se s nimi povídá, cítím se s nimi jinak, hezky.

,,Posloucháš nás?" vytrhl mě že svých myšlenek Shawn.

,,C-co? Ne, co jste říkali?" zmateně jsem se na ně podívala

,,Že zítra letíme do Itálie na Magcon tour" řekl Jack G.

,,Aha, to je super" usmála jsem se

,,Jsi v pohodě? Je ti dobře?" zeptal se potichu Shawn a pohladil mě po zádech

,,Jo jen jsem se zamyslela" usmála jsem se a byla jsem nervózní protože byl blízko

,,Nad čím?" pousmál se

,,To je jedno" mávla jsem nad tím rukou

,,Není, nad čím?"

,,Jen jak se s vámi cítím" usmála jsem se

,,A jak?"

,,Jinak, hezký jinak. Možná, že mě má někdo rád.. A.. Já nevím. Díky vám jsem konečně šťastná a prostě díky vám mám ráda samu sebe. Zjistila jsem, že názory ostatních mě nezajímají. Nezajímá mě co si ostatní mysli o tom co poslouchám, jak se obléká nebo jak se chovám. A to je jen díky vám. Vy jste mi úplně změnili život, k lepšímu a já prostě.. "zakryla jsem si rukama obličej a snažila se zakrýt slzy, které se dostávali na povrch.

Jo jsem velká citlivka no. Já za to nemůžu.

,,Aww princezno" obejmul mě Shawn a já zjistila, že když jsem to říkala, tak mě všichni poslouchali.

❤️😁❤️
Už jsem tady zas! 😂
Tak jo, nějak mě začalo bavit psát kapitoly ve škole. 😂
Jak se máte? ❤️😁Za chvíli bude víkend, takže.. 😁❤️
A jak se vám líbila kapitola? ❤️😂
Já vím, že je to strašný 😂🙄

sᴀᴠɪᴏʀ |s.m.| cz ✓ Kde žijí příběhy. Začni objevovat