,,Děti neběhejte tady, ještě spadnete a něco si uděláte!" zakřičela jsem na mé děti.
Madison - té jsou dva roky a Jason - tomu jsou čtyři roky.Takže. Abych vám to vysvětlila..
Tak jak jsem se probrala z kómatu, který trval skoro půl roku, jsme byli zase se Shawnem. Byli jsme šťastní. S klukama jsme potom jeli na Magcon tour a Shawn opět dostal nabídku na svoje vlastní tour. Tu příjmul a jeli jsme spolu na jeho tour.
S klukama jsme si psali a skypovali. Teď máme skoro každý svou rodinu.Mezi mnou a Shawnem to nebylo vždy tak jednoduché. V našem vztahu byly hádky a neshody, ale i přes to jsme to všechno zvládli a teď máme dvě krásné, zdravé a silné děti. Je to přesně podle našich představ.
Máme velký, moderní dům, pejska, dvě děti.
Potom mě Shawn požádal o ruku.Strašně rychle to utíká. Jakoby to bylo včera, když jsem byla na sále, měla bolesti a Shawnovi jsem málem rozdrtila ruku. Nebo jak jsme stáli u oltáře a řekli jsme si své ,Ano'.
Tohle jsem si vždy přála. Mít rodinu, dvě děti a spokojené manželství.
Shawn pořád zpívá a koncertuje, jenom o trochu méně, protože se chce prý věnovat rodině. A když má nějaký koncert, tak stejně jedeme s ním.Matthew. Ten byl několik let ve vězení a pak ho propustili. Nevím kde je, co dělá, jestli lituje toho co udělal a je mi to vcelku jedno. On už je pro mě uzavřená kapitola a nechci se k ní vracet.
Žiju přítomností a ne minulostí.Jinak jsem si dodělala školu a teď jsem návrhářka. Navrhuji v podstatě všechno. Ať už šaty, oblečení nebo i nábytek. Nebo domy.
Má práce mě baví, můžu pracovat i z domova a zároveň se starat o děti. Plat je taky super, takže co víc si přát.Život mě naučil si vážit věcí a lidi, co máte okolo sebe. Protože všechno může zmizet lusknutím prstu. A vy potom budete litovat, že jste to brali jako samozřejmost.
❤️😢❤️
Fajn, takže tohle je Bonusová Kapitola a teď už je opravdu konec. Musím říct, že.. Tenhle příběh mě bavil psát a děkuju Vám všem za podporu. ❤️
Můžete mi klidně do komentáře napsat, jak se Vám příběh líbil nebo nelíbil, co by jste mi doporučili abych zlepšila a nebo tak. 💖
V příběhu je spoustu chyb, ano vím to. A omlouvám se za ně, ale žádný můj příběh nebude bez chyb. 😂❤️
Love you ❤️
ČTEŠ
sᴀᴠɪᴏʀ |s.m.| cz ✓
ФанфикPříběh Elizabeth a Shawna. srpen 2018 - 24.12.2018 Story by @sunflowerrxlou 2018©️