ELISABETH
Ráno jsem se probudila dřív než Shawn. Chvíli jsem se dívala na jeho andělskou tvář a potom jsem s povzdechem vstala.
Na noční stolek jsem Shawnovi dala skleničku vody a prášek na bolení hlavy.
Potom jsem šla do koupelny a tam udělala hygienu.
Jen co jsem chtěla vyjít z koupelny, vrazil do dveří Shawn a běžel k záchodu.
Sedla jsem si k němu a hladila ho po zádech.Umyl si pusu a otočil se na mě.
Přišel ke mně a pevně mě objal.
Já jsem mu však objetí neopětovala.,,Promiň" zašeptal
Trochu se odtáhl a pohladil mě po tváři, kde jsem měla ještě otisk té facky.
Podívala jsem se mu do očí.
,,Prosím, promiň mi to. Nevím proč jsem to udělal. Ujely mi nervy. Mrzí mě to" díval se mi do očí a nakonci se mu zlomil hlas
Objala jsem ho a on si schoval hlavu do mého důlku mezi krk.
Odtáhla jsem se a zjistila jsem, že Shawn brečí. Aww.
,,Proč brečíš?" zasmála jsem se a objala ho
,,Mrzí mě ta facka" zašeptal a pevně mě objímal.
,,To nic není" řekla jsem a on mě něžně políbil
SHAWN
Ani nevíte jak jsem rád, že mi odpustila.
,,Bolí tě hlava?" uchechtla se
,,Jo" zašklebil jsem se na ni
,,Půjdeme na snídani" řekl jsem a vzal ji za ruku.
Převlékli jsme se a ruku v ruce, s propletenými prsty, jsme šli na snídani.
Zase jsem konečně šťastný. To Ell mě udělala šťastným.
Magcon se stává čím dál tím víc slavný a máme více a více fanoušků.
Na ulici nás začínají poznávat fanoušci, chtějí se s námi fotit a já si toho strašně vážím.Přemýšlel jsem nad tím, že bych mohl napsat písničku, ale nejsem si jistý.
Ale mohl bych to zkusit.ELISABETH
Shawn o tom ještě neví, ale je to tak dva týdny zpátky, co jsme seděli v pokoji a všichni společně jsme si zpívali.
Potom Shawn zpíval nějaké písničky sám a jelikož má úžasný hlas a zpívá úžasně, tak jsem ho tajně natočila a dala to video na YouTube.
Jednou jsem se ho ptala, jestli by nechtěl začít natáčet covery na YouTube, ale to on rozhodně popřel.
Prý na to nemá hlas a bla bla bla.
Tak jsem to udělala tajně a má to hodně velký ohlas.Už se celkem těším až mu to řeknu.
❤️🖤❤️
retard_Nel Děkuju moc za podporu!😭❤️❤️Dejte ji follow a běžte si přečíst její knížky, jsou mega super! ❤️😍Samozřejmě děkuju všem, co mě v tomhle podporují, za krásné komentáře, za hvězdičky.. Nebýt vás tak se nikdy nedostanu tak daleko. ️❤️
ČTEŠ
sᴀᴠɪᴏʀ |s.m.| cz ✓
FanfictionPříběh Elizabeth a Shawna. srpen 2018 - 24.12.2018 Story by @sunflowerrxlou 2018©️