"Tamam. Yanlış anladıysam beni düzeltin. Anladığım kadarıyla özet geçiyorum. 3 yıl boyunca dünyayı gezdiniz ve bu sırada hoşunuza giden her şeyi Bay Baekhyun'a aldınız."
"Hoşuma gidenleri değil. Baekhyun'un hoşuna gidebilecek her şeyi." Diye düzelttim karşımdaki kadını. Kendisi üç haftalık aile psikoloğumuz olmakla birlikte bu hafta ilk defa ayrı bir görüşme düzenlemişti. Normalde hep birlikte giderdik. Hep birlikte derken ciddiydim. Çift terapi fikrim bir anda Sehun ve Luhan'ın da katıldığı bir olay haline gelmişti. Tam bir karmaşaydı. Rahatlamak için gelmeyi amaçladığım terapinin bitiminde Sehun'u bacaklarından tavana asmak, Luhan'ı ise kapının önüne koymak istiyordum.
Bu hafta Baekhyun'la birbirimiz hakkındaki şeyleri rahatça konuşup değerlendirmek istediğini söylemişti. Bu oldukça saçma gelmişti çünkü Baekhyun'u zaten haftada iki gün kadar görebiliyordum. Terapi her ne kadar sinir bozucu olsa da Baekhyun'u konuşurken izlemesi güzeldi.
"Peki. NASA'da çalışırken isimsiz bir yıldız keşfedip ona da Bay Baekhyun'un ismini verdiniz. Bu kısım da doğru değil mi?"
"Evet. ByunB." Hızla cebimden telefonumu çıkartıp kolayca ulaşabileceğim bir yerde olan yıldız haritasını gösterdim. "Bakın burada." Kadın gergince yutkunup boynunu kaşıdı. Boyun kaşımak. Bu yalan söylediğimde ya da gerildiğimde benim yaptığım bir şeydi.
Vay be. Bir psikoloğu incelemeye başlamıştım.
"Annenizin gayrimenkul ve yatırım şirketi var. Burada genel müdürsünüz ve yeni projeniz Kore'de büyük bir gözlemevi kurmak?" Geçen haftaki terapide bize doldurmamız için belge vermişti. Belgedeki tek soru partneriniz için 'neler yaptığınız ve neleri göze aldınız' idi. Ben de dürüstlükle hepsini cevaplamıştım.
"Evet. Açılışından sonra annemin şirketindeki işimi bırakıp orayı yöneteceğim. Birkaç arkadaşımla ve birkaç astrofizikçi ile görüşmeler ayarladım. Kabul ederlerse orayı ülkenin uzay araştırma merkezi haline getirmeyi düşünüyorum."
"Gerçekten çok güzel bir projeye benziyor Chanyeol Bey. Fakat bir sorum var. Yanlış mı okudum yoksa bu araştırma merkezinin adı ByunB mi olacak?" Sırıttım ve hevesle başımı aşağı yukarı salladım.
"Doğru okumuşsunuz. Oraya Baekhyun adını vereceğim. Ama lütfen bunu ona söylemeyin. Ona evlilik yıldönümü hediyesi olarak vermek istiyorum." Sonuçta gözlemevinin inşasının bitmesine bir yıldan fazla vardı.
Kadın rahatsız bir hisle boğazını temizlediğinde tuhaf hissettim. Sorun neydi? Niye böyle gergin ve huzursuz davranıyordu? Yanlış bir şey mi yazmıştım?
"Anlıyorum." Demişti basitçe. Ama bakışları anlamış gibi değildi.
"Bir sorun mu var?"
"Hayır. Kesinlikle bir sorun yok. Buraya eklemek istediğiniz başka bir şey var mı?" Kağıdı işaret etti.
"Aslında var." Asıl en önemli kısmını yazmayı unutmuştum.
"Nedir?"
"Bir saniye bekleyin." Hızla gömleğimin düğmelerini çözmeye başladığımda öksürük krizine girip ağzını kapattı.
"Chanyeol Bey?"
"Bir saniye lütfen." Son düğmeye kadar açıp arkamı döndüm. "Bir de bunlar var." Dövmelerimi gösterdim.
"B-bunlar nedir?" Gömleğimi yeniden ilikledikten sonra kadına döndüm.
"Bir gün Baekhyun beni uyandırmak için sırtıma bir şeyler karalamıştı ve bende vücudumda ona ait izler kalsın istediğim için karalamalarından dövme yaptırdım." Kadına hala sırıtarak bakıyordum. Ne zaman Baekhyun'dan bahsetsem böyle oluyordum zaten.