Selam, selam, selam bölümü düzenlemedim vee iyi okumalar <3
-------
"Senden nefret ediyorum."
"Baekhyun lütfen. Yalvarırım."
Saatlerdir uyanmamakta ve yataktan çıkmamakta ısrar eden Chanyeol'ü kaldırmaya çalışıyordum. Eğer biraz daha zayıf olsaydı, ya da ben biraz daha güçlü olsaydım onu iterek yataktan atabilirdim ama her denemem benim de yatağa bağlanmama neden oluyordu. Onun kolları tarafından.
Son olarak yüzüne su dökmekle tehdit ettiğim için yatakta yüz üstü dönmüş elleriyle de yatağın demirlerine tutunduğu için konuşarak rahatsız etmekten başka seçenek bırakmamıştı.
"Kalk hadi ya. Kaç saat oldu?" Son zamanlarda olduğundan daha fazla ders çalışmaya, daha çok şey yazmaya ve kütüphanede daha fazla vakit geçirmeye başlar olmuştu. Çalışkan olmasını takdir edip onunla gurur duyuyordum elbette ama ikimizin de boş olduğu tek günde bu saate kadar uyuyor olması beni üzüyordu.
"Biraz daha Baek, lütfen." Mırıldanıp yeniden uykuya dalınca surat astım. Odadan çıkmak üzereydim ki masanın üstünde duran kalemle aklıma bir fikir geldi. Madem birlikte eğlenemiyorduk ben onunla eğlenirdim.
Elime aldığım tükenmez kalemle sırtına oturdum. Üstüne bir şey giymeden yattığı için şanslıydım. Her zaman olduğu gibi.
"Senden nefret ediyorum." Kalemle sırtına yazdığım ilk şey bu oldu çünkü şu an düşündüğüm tek şey buydu. "DANGALAK HERİF. Baek'e aşığım. Baekhyun hayatımda gördüğüm en güzel insan. B kalp C. Aa, adımız alfabetik sıralı."
Dediğimde homurdandı ve başını yastığa gömdü. Yaptığım şeyler umrunda bile değildi.
"Baekhyun bir ton pamuktan daha yumuşak. Ben koca kulaklı aptal bir herifim. Şuraya da 62'den tavşan çizeyim. Bu arada ilk 62'den tavşanı kim yaptı ki? Şuraya da bir ev. Şuraya bulutlar... Tanrım ressam Bob görse fırçasını bana teslim ederdi. Şurada küçük bir havuz da olsun. Belki ileride böyle bir eve taşınırız. Seni, beni ve Sehun'u da çiziyorum. Ah! Bu hayatımda gördüğüm en güzel çöp adam. Ve sırt tabii ki. Senin sırtın muhteşemen. Sırtım çok seksi değil mi? Bunu yazmazsam olmazdı. Buraya evcil hayvanımızı çiziyorum. Ama o Alex değil, çünkü Alex benden nefret ediyor. Bir kedimiz olabilir bence. Kedi çizeceğim evet! Biraz daha bulut ve papatya! Daha çok papatya çünkü çiçek gibiyim. Oh. Kalem yazmıyor."
Sırtının bir köşesinde kalem yazsın diye karalamalar yaptım. Kalem yazmaya başlayınca çizimime kaldığım yerden devam ettim.
"Şuraya yıldızları çizeceğim. Bir de ay. Tanrım kraterleri de çizeyim dedim ama bu daha çok benekli bir topa benzedi. Ve daha fazla kalp. Çok fazla kalp. Bana olan sevgin kadar kalp çiziyorum. Şunun içini de boyayacağım. Gıdıklanmıyor musun bu arada? Bu bir şaheser oluyor Chan. Bu kalbin kenarlarına Eros'un okunu çizeceğim. Şuraya da araba. Ama bunu neden çizdiğimi bilmiyorum boş kalmasın diye. Biraz daha hakaret yazayım. Çünkü bu komik. Uykucu tavuğun tekiyim. Beyinsizim. Sevgilim çok güzel. Dur bir saniye bu hakaret değildi. Ve..."
Birkaç şey daha saçmalayıp eserime baktım.
"Bir de imza gerekiyor. By Baekonardo Da Hyunci. Bu harika oldu Chan! Bir an önce görmelisin." Chanyeol tepki bile vermedi.