UYUMAYIIIIIIIIIN UYANIIIIIN AŞSLKDŞASKDALDKDŞKADŞ
Şey ben geldim naber laşskdlkdlşskdşlakaş
Gördüğünüz gibi çok iyiyim ben de şlkkalkdlsa sadece biraz evde kaldım şlaskşdksakşd
İyi okumalar ve iyi evde kalmalar size de <3 lşskdşlasksalkd
---------
Yüksek sesli müzik kalp ritmimi bile bozarken gözlerimi açmaya zorladım. Alkol yüzünden sızıp kalmış olmalıydım. Halsizce etrafıma baktım. İçme işini fazlasıyla abartmıştım. Yattığım yerden doğrularak nerede olduğumu kavramaya çalıştım. Striptiz platformunda uyanmayı beklemediğim için panikle ayağa kalktım.
Başım fena dönüyordu ve burada ne işim olduğuna dair hiçbir fikrim yoktu. Odak sorunu yaşayan gözlerimin sınırını zorlayıp kendime gelmeye çalıştım. Derin nefes alarak beynimin alkolden etkilenmemiş tarafına sinyaller gönderdim. Ben iyiyim, kendine gel Baekhyun. Aklını başını topla ve ne alkolün seni kontrol etmesine izin verme.
Burnumdan alıp ağzımdan verdiğim nefesler işe yaradı ve artık daha açık bir zihne ve daha iyi bir görüşe sahiptim. İlk gözüme takılan saat oldu. 5'e geliyordu ve anlaşılan evde toplanan partici çocuklar gece 12 olunca kabağa ve fareye dönüşmüyordu.
"Baek! Parti harika!" Akşam 8'den beri buradaydık ve o zamandan beri Sehun'la ne zaman karşılaşsak bunu söylüyordu.
"Hala mı? Saat dört olmuş Sehun." Dedim başımı tutarak. Ne kadar süre o saçma yerde uyuduğumu bilmiyordum ama bende baş ağırısı oluşturacak kadar içim geçmişti işte.
"Parti daha yeni başladı ki!" Kollarını iki yana açıp birbirine girmiş evin devasa salonunu gösterirken bardağındaki içki yere damladı. Eğer kafam yüz kilo ağırlığında olmasaydı onu içtiği için azarlayabilirdim.
Etrafıma şöyle bir baktım. Hayatımda gördüğüm en büyük partiydi. Chanyeol'ün annesinin villalarından birini tutmuştuk ve bu kısım kadar her şey güzeldi çünkü sadece okuldan tanıyıp sevdiğimiz insanları çağırıp biraz içecektik.
Saat 10'a gelirken bunun doğru olmadığını fark etmiştik ama her şey için artık çok geçti. En fazla 20 kişiden oluşan masum ev partimiz bir anda Amerikan filmlerindeki o partilere dönüşmüştü. Anlaşılan herkes arkadaşını çağırmıştı. Ama gösterici kızları kimin çağırdığına dair bir fikrim yoktu. Ya da şu an tam karşımda birbirini emen üçlüyü kimin çağırdığına.
12 olduğunda ise evin içinin olması gerektiğinden daha fazla duman altı olduğunu fark etmiştik Chanyeol'le. Bu dumanın sigaradan değil de ottan kaynaklandığını anladığımız an ikimiz de şoka girmiştik. Masum parti hayalimiz suya düştüğü için ipin ucunu kaçırmaya karar verip olabilecek en sert içkilerle, içki oyunu oynamaya başlamıştık. Saatlerce karşılıklı içerek müzikten bir şey duymasak da dediklerimize gülmüştük.
İğrenç karışımlar yapıp birbirimize içirirken en son hatırladığım şey Chanyeol'ün kusmasını ve buna deli gibi gülmemdi. Kafam fena halde uçmuştu ve peçete almaya gitmiştim. Yürümekte zorlanırken peçeteyi nasıl bulabileceğimi bilmiyordum ama alkol cesaretiyle bunu mümkün görmüştüm. Sonrası yoktu. Sonrası işte striptiz direğinin dibinde uyanmıştım.
"Chanyeol nerede?" Diye sordum Sehun'a. İkimiz de büyülenmiş gibi üçlüyü izliyorduk.
"En son sen striptiz yaparken sinirlenip bahçeye çıkmıştı. Dostum bahçede çıplak köpük partisi yapıyorlar! Gidip görmelisin." Hızlıca aciliyet listemi kontrol ettim. Kıskançlıkla Chanyeol'ün peşine düşmeyi sonraya bırakıp öncelikle şu striptiz olayını gün yüzüne çıkartmayı seçtim. Vücudum söz konusuydu burada.