"Kılsızsın, küpelisin ama gene de seni sevdim." dedi halam gülümseyerek Chaz'e bakarken.
"En azından bazıları gibi saygısız değilsin." diye devam etti Justin'e gönderme yaparak.
"Teşekkürler efendim. Huyum kurusun çok saygılıyımdır." Justin mırıldandı.
"Yalaka."
"Bir şey mi dedin evladım?" Halamın sorusuyla masadaki tüm kafalar Justin'e döndü.
"Yemek nerede kaldı diyordum. Acıktım da."
"Biraz sabırlı ol. Ne açmışsın sen böyle."
Halamın bunu Chaz'in yanında Justin'e söylemesine inanamıyorum. Cidden Chaz sabahtan beri cebine tıkıştırdığı yiyeceklerden tıkınıyor ama benim sevgilim aç oluyor.
"Hala, sence de Justin'in üstüne çok gitmiyor musun?"
"Aa, ne yapmışım ki ben."
Justin gene sinirle mırıldandı.
"Ne yapmışsın. Tabii ne yaptın ki. Taşşak mı geçiyorsun kadın sen benimle? Çükümü koparacaksın daha ne yapacaksın be."
"Sakin ol." diyerek yanağına bir öpücük kondurdum.
"Sevişseydiniz." Halam çıkışınca Justin konuştu.
"Siz gelmeseydiniz yapacaktık zaten."
"Terbiyesiz."
"Sophie ve Chaz az önce birbirlerini yiyorlardı. Ben sadece yanağından öptüm!"
"Onlar saygılı ama."
Gözlerimi devirerek önüme döndüm. Bir süre daha Justin ve halamın atışmalarını ve Chaz'in sürekli övülmesini duyduktan sonra nihayet yemek geldi.
"Ayy! Bu çorbanın tuzu yok!" diye cırladı halam.
"Sofrada tuz var zaten hala. Dök biraz." dedi Sophie.
"Ben o tuzu elleyemem. Senin getirdiğin restoranta gelirsek böyle olur!" Halam Justin'e bir kez daha bağırınca haklı olarak çocuğun devreler attı tabi.
"Git götünü ye o zaman! Sabahtan beri burada Chaz'in bokunu yedin, bana demediğini bırakmadın! Sevgilimle beni ayırmaya çalışıp koca adayları baktın! Neymiş küpeli ve kılsızmışım! Bence ben kılsız değilim senin kılın çok! Ayrıca madem bu kadar azdın kıl görmek istiyorsun peki seni kırmayacağım."
Justin etrafımızdaki insanları umursamayarak pantolonunu indirecekken onu durdurdum. Tam onu kolundan tutarak çıkaracaktım ki halam arkamdan seslendi.
"Rubby!"
"Ne var hala?"
"Al bari şu listeyi o çocukların bir kaç tanesinin telefon numarası var." diyerek listeyi elime tıkıştırdı.
"Bak hala çocuklar diyor." Justin bağırdığında acele ederek onu restorantdan dışarı çıkardım.
"Sakin olur musun?"
"Sakin mi olayım? Nasıl sakin olayım? Ciddi misin sen?"
"Hey bak ben halamla konuşurum. Tamam mı?"
"Yahu kadın Chaz'i beğendi beni beğenmedi be! Onda olup bende olmayan ne var?"
"Şuan halama aşıkmış gibi konuştun."
"Ay evlerden uzak."
"Bak böyle devam edersen şu çocuklardan birini arayacağım."
"Ara da ne yapıyorum gör bakalım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Benim Öküzüm~
FanfictionBu hikaye kesinlikle şu çok romantik vıcık vıcık aşk hikayelerinden değil.Bu ukala bir çocuk ve hazır cevap bir kızın hikayesesi.@idilyangin ve @jerrytime'ın yazdığı okurken eğleniceğiniz ve güleceğiniz bir hikaye. 'Neden bu kadar bahtsızım.Ama bir...