Justin'in Ağzından
"Justin''
''Ne?''
''Justin uyan.''
''Uyandım''
''Justin uya-''
''Rubby! Uyandım!''
''Haa. Tamam.''
Yatakta oturur pozisyona geldim.
Pozisyon diyince neden farklı şeyler geliyor aklıma?
O senin abazalığın.
Ayağa kalktım. Banyonun kapısına geldiğimde her ne kadar cevabını bilsem de şansımı denemek amacıyla Rubby'e döndüm.
"Beraber duş alalım mı?" dedim tüm şirinliğimle.
Bana bakıp 'Siktir git Justin' bakışı atınca gözlerimi devirerek banyoya girip soyunmaya başladım.
Tamam detaya girme anladık.
Olmaz. Anlatacağım.
Üzerimde zaten bir şey yok biliyorsunuz. Altımdaki eşofmanı da çıkardım vee...
İşte karşınızda mor boxerlı seksi Bieber!
Pis herif kaç gündür mor boxerlasın sen?
İlk olarak benim bir tane değil bir sürü mor boxerım var üstelik altıma işemiyorum merak etme.
Belki boşalıyorsun.
Rubby kucağıma oturduğunda ve öpüştüğümüzde belki çok azıcık bir şey olabilir ama o da gayet normal. Jerry'e bunun için kızamam.
Biz ne konuşuyoruz lan?
Neyse.
İşte büyük açılış! Boxerımı da çıkardım!
Kes sesini lanet olasıca
Tamam lan sustum
Rubby'nin Ağzından
Şah şah şah dam dam dam ar ar ar şahdamar şahdamar iç ses iç ses iç seees!
Senin balatalar yanmış ben söyleyeyim.
Şşşh! Bir- iki- üç! İÇ SES!
Senin içine ne kaçtı lan? İç ses Justin'in cinsel yolla bulaşıcı bir hastalığı vardı da sevişince sana da mı geçti? Ne oldu sana. İyi misin?
Turp gibiyim turp tuurp. Hey hey çikita muuz.
Peki, anladım. Malsın.
Yor ego iz may lego beybi.
Git bir soğuk kola iç de kendine gel amına koyayım.
Kolanın içerisinde sağlığa zararlı kanserojen maddeler vardır. Kolaysa iç.
Doktor yok mu lan burda? Sen ne içtin de kafa yaptı? Sarhoş musun be yoksa?
Bence oksijen bana kafa yapıyor. Ama benim zaten kafam vardı ki. Doğuştan yaratılma valla. Oksijen yapmadı yani.
Gider misin? Psikolojimi bozuyorsun.
Hayır.
Sana bir kafa atarım, kendine gelirsin.
Tamam tamam gittim.
"Şşt, Rubby hazır mısın lan?"
"Lan man sen ne ayak lan?" diye bağırdım Justin'e.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Benim Öküzüm~
FanfictionBu hikaye kesinlikle şu çok romantik vıcık vıcık aşk hikayelerinden değil.Bu ukala bir çocuk ve hazır cevap bir kızın hikayesesi.@idilyangin ve @jerrytime'ın yazdığı okurken eğleniceğiniz ve güleceğiniz bir hikaye. 'Neden bu kadar bahtsızım.Ama bir...