Basketbol maçına dakikalar kalmıştı ve biz de ponpon kızlar takımı olarak köşede ısınma hareketleri yapıyorduk. Justin'ler ise soyunma odasındaydı.
Hatta şuan çıkıyorlar.
Tam maç başlayacaktı ki tribüne gelen Luke'u görünce el salladım. Onu ben çağırmıştım. Malum şehire yeni gelmişti ve kimseyi tanımıyordu.
Justin, Luke'a el salladığımı görünce sinirli bakışlarını üzerime dikti.
Tamam, her ne kadar Luke'dan hoşlanmasam da kuzen, kuzendir.
Hakemin düdüğü çalmasıyla maç başladı. (Ne olur basketbol maçları düdükle başlıyor olsun yoksa şuan çok pis rezil olurum jdsna Hayatımda ne futbol ne yüzme ne voleybol ne tenis ne de basketbol maçı izledim çünkü lkdmfafm /-idilyangin)
Bizimkiler iyi gidiyorlardı. Top Chaz'deydi. Potaya götürdü ve..
BASKEET!
"İşte bu!" diye bağırdı Justin.
Karşı takımın kaptanı ve diğer oyuncuları ise onlara ters ters bakıyorlardı.
******************
Maçta bir kaç sayı öndeydik ve şimdi mola yapılmıştı. Bizimkiler önde olmanın verdiği sevinçle birbirlerine sarılırken Luke yanıma geldi ve birden bana sarıldı.
"Seni özlemişim kuzen."
Kuzenimdir sarılayım diyerekten karşılık verdim.
"Hıı ben de ben de. Nerelerdesin arayıp sormuyorsun da piç."
Sen daha geçen gün bu çocuğu eve almamak için bin bir türlü bahane bulmuyor muydun lan?
Dün dündür bugün bugündür.
Döneğim diyorsun.
Susar mısın gerizekalı, sarılıyorum şuan.
Sisir misin girizikili. Anca bunu de zaten.
Hııokby.
"Ne oluyor lan burada?"
Sinirli çıkan ses ile hızla Luke'dan ayrıldım ve bakışlarımı kaşlarını çatarak bize bakan Justin'e çevirdim.
"Şey.. Hiç öyle sarılıyorduk yani." dedim ortamı yumuşatmak için omuz silkip salak salak sırıtırken.
"Ben şimdi size bir sarılırım. Görürsünüz gününüzü. Adamı deli etmeyin."
"Kuzenim değil mi? İster sarılırım ister öperim." diyerek yanağımı öptü Luke.
OĞLUM. SEN. NE. YAPIYORSUN?
"Bana bak lan! Senin golgi aygıtını bozar, boşalmanı engellerim! Çocuğunun babası olmam için bana yalvarırsın. Ağzının esneme payının yayını sikerim. DNA sarmallarına düğüm atarım Mendel (Halay mendeli jnahs /-Penguu) dirilse açamaz. Anan eşeysiz üremeyle mi çoğalıyor lan senin? Gerçi beklerim o karıdan. Beynini öyle bir döllerim ki yeni fikirlere gebe kalırsın. Atomunu parçaladığımın evladı. Yörüngenden sekesin e mi -"
(Bakın bilimsel küfür, yani neymiş? Bizim kitabın da yararları varmıış. /-Penguu*idilyangin*)
Elimi Justin'in omzuna koyarak zorlukla susturdum.
"Justin o benim kuzenim. Biraz saygılı ol."
"Olmuyorum amına koyayım. Olmuyorum. Sikerim lan sizi! İkinizi de sikerim!"
"Beni niye sikiyon sen hayırdır?" Luke'un dediği şeyle anırmaya başladım.
Komikti ama.
"Gülme!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Benim Öküzüm~
FanfictionBu hikaye kesinlikle şu çok romantik vıcık vıcık aşk hikayelerinden değil.Bu ukala bir çocuk ve hazır cevap bir kızın hikayesesi.@idilyangin ve @jerrytime'ın yazdığı okurken eğleniceğiniz ve güleceğiniz bir hikaye. 'Neden bu kadar bahtsızım.Ama bir...