32.Bölüm "Çişim geldi"

17.8K 542 398
                                    

"Hey, bundan sonra Selena da bizimle bu masada oturuyor. İtiraz istemiyorum." dedim Selena'yı kolundan çekerek Cody, Carly ve Melanie'nin yanına oturdum.

Tüm ders bitene kadar oturmuş beraber sohbet etmiştik. O kadar gülmüştük ki bir ara müdür yardımcısı odasından çıkarak bizi uyarmıştı.

Üçü de kaşlarını çatmış bize bakıyordu.

En sonunda Melanie konuşabildi.

"Bizim için sorun yok ama... Sen emin misin?"

"Niye emin olmayacak mışım canım. Barıştık biz." diyerek elimi Selena'nın omzuna attım ve o da bana bakarak kıkırdadı.

"Zaten sabahtan beri tüm okul bize tip tip bakıyor. Bari siz yapmayın. Ben yaptıklarımdan dolayı yeterince pişmanım."

"Imm, şey üzgünüz fark etmemişiz." dedi Cody ve önüne döndü.

"Ee, ne yapıyorsunuz bakalım?"

"Sence?"

Melanie'ye gözlerimi devirdim. Domuz.

O sırada telefonum titredi ve bir mesaj geldi.

Justin'den.

'Sevişmemizin, ve sevişme boyunca kapının bir kere bile çalmamasının, herhangi birinin bizi rahatsız etmemesinin şerefine akşam seni yemeğe çıkaracağım. Bu arada yanındaki Selena mı lan?'(Biz olmasak bok sevişirdiniz.Ama bizi davet etme sen Justin öyle olsun Justin.Bizde İdil'le baskın yaparız -,- /-jerrytime )

Mesajı okuyarak cevap yazdım.

Yok bir de okumadan yazsaydın. Gerizekalı.

'Mal mısın burda benim kıçım başım ağrıyor, sen kutlayalım diyorsun. Neyse beleş yemek var niye gelmeyeyim ki? He, Selena. Ne yapacaksın?'

Cebimden gelen bir titreme sesiyle daha masadaki gözler bana döndü.

Ne bakıyorsunuz lan?

'Hiç, sadece merak ettim. Yani ne bileyim siz birbirinizi sevmiyorsunuz lan.'

'Barıştık biz. Olamaz mı? Neyse mesaj atma bunlar bana tip tip bakıyor.' yazdım ve beni dinleyerek mesaj atmamasını umdum.

'Tamam.'

gerizekalı mesaj atma diyoruz tamam yazıyor.

****************

"Bence bu elbise güzel oldu ya." dedim aynaya bakarken.

"Saçmalama!" diye aynı anda bağırdılar Selena ve Melanie.

Aslında bunların isimler uyumlu oldu lan. Sel, Mel.

Neyse.

"Bu elbisenin içinde ciddi anlamda rahibe gibi görünüyorsun."

Melanie'ye kaşlarımı çatarak baktım.

"Kesinlikle."

Selena da onu onaylayınca kendimi tekrardan süzdüm.

Bence o kadar da kötü değildi.

Öğlene kadar okulda durduktan sonra akşam için elbise bakmaya çıkmıştık. Aslında Melanie ile beraber çıkacaktık, ama Selena'yla daha çabuk kaynaşmak için onu da çağırdık.

"Mm, çabucak kabine gir ve bu elbiseyi dene." dedi Selena elindeki askıyı bana uzatıp beni kabine iterken.Elbise ne çok kısa ne de çok uzundu.Arkada az bir şey sırt dekoltesi vardı onun dışında sade bir elbiseydi.

~Benim Öküzüm~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin