JERRYTIME'I HANGINIZ KAÇIRDI // 1 MART PLAN ŞEYSİ

6.7K 302 62
                                    

***LÜTFEN NE OLURSA OLSUN SONUNA KADAR OKUYUN ÇÜNKÜ SONU ÇOK DAHA ÖNEMLİ BAŞINDA SAÇMALIYORUM***

JERRYTIME'DAN HABER ALAMIYORUM!!!!!!11

Hanginiz kaçırdınız ulan söyleyin kızmayacağım.

bn İDİL.

TsK

şimdi ben ondan haber alamadığım için bölümü tamamen yazamadım ama büyük ihtimalle akrabalarının yanına gitmiştir ve bana haber vermeyi unutşuştur ŞAPŞALAŞQım bişey olduğunu sanmıyorum.

Ama onsuz bölüm yazamam.

Bölüme "YB AT ARTIK LAN!!" diyenlere yorumdan gizlice atarlanmış olabilirim.

sorreh.

LAN NE LAN NE SN NSL BANA LAN DERSİN DEYİŞİQ

tamam deyin de ciddi olunca alınıyom plz

Her neyse bildiiğiniz üzere bizim pezevenqin börddeyi yaklaşıyor ben de dedim ki bir şey var onu hikayenin bölümü olarak yayınlayayım.

Never Say Never'ın klibini 500.000.000 izlenme yapmaya çalışıyoruz. :--------)))))

Az kaldı gibi bir şey (NAH AZ KALDI)

AMA YAPMAMIZ İMKANSIZ DEĞİL LTFN.

İzlenmeyi arttırırken zamanınız yoksa evden çıkacaksanız bile yapabilirsiniz.

Tabii evdeki internetiniz sınırsız değil ise şimdi dediğim şeyi yapmayın çünkü evimin önünde internet faturasıyla bekleyen veliler görmek istemiyorum.

Eğer dışarıya felan çıkacaksanız telefonla takılacaksanız vaktiniz yoksa veya herhangi bir şey işte. O zaman never say neverı açabildiğiniz kadar çok sekmede açın. Baya sekmede açın ama 10-20 tane değil. Yapabilirseniz 100-200 yapın ne bileyim. Sonra odayı terk edin ve evdeki gürültü kirliliğini önlemek için bilgisayarın sesini kapatın. BUradaki gürültü kirliliği Juzzy'nin sesi değil videoların farklı sürelerde başlatıldıkları için şey olmaları. Yani anladınız siz.

SONRA SEN JUSTIN E KİRLİLİK Mİ DİYON LAN OÇ DİYE ATAR YABMAYN BANA

ay saçmaladm nys şey canlarım eğer bunu yaparsak başarırsak yani FA LA LA ya da el atsanıza. Ne bileyim Justin Belieber'larımın bu şarkıyı beğenmediğini düşünüyorum fln demiş ya kıyamam. Fa la la  yazınca ilk çıkan videoyu açın ama. Çünkü iki tane var. Altında resmi yazıyor. Ya da o yazıyı göremezseniz 30.000.000 küsür izlenmesi olan. Diğerininki 6.000.000 çünkü. Çok olanı yaparsak daha yüksek olur.

MATEMATİYİM SPR

Neyse sizi sewiyom görüşürüz

BU ARADA profilimdeki hikayelere bakmak isterseniz diye söylüyorum ;------)

bakın ;---------------)

Tekrar sizi sewyom bu sefer gittimBb

~Benim Öküzüm~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin