27. Bölüm "Sivri Sinek Pornosu"

17.9K 545 140
                                    

Biz geldiiiik.Anırarak gülmeye hazır mısınız ? Ne diyorum bn amk.Neyse iyi okumalar :***

"Yavrum siz ne yapıyordunuz orada?"

"Öpüşüyorduk hocam." dedi Justin omuz silkerek.

Bay Rowards Justin'in söylediğinin üzerine bir kez daha uyarıcı bir şekilde boğazını temizledi.

"Neden öpüşüyordunuz peki?"

"Siz eve gidince karınızla neden sevişiyorsunuz peki?" Karnına uyarmak için sertçe dirseğimi geçirdim.

"Sussana lan." diye fısıldadım.

Omuz silkti.

Bay Rowards sinirden kızarırken araya girdim.

"Hocam bakmayın siz ona. Patavatsızın tekidir o. Aslında öyle demek istemedi de yani ama öyle dedi-"

"Ben anlayacağımı anladım Bayan Doyle. Bay Bieber'la cezanız-"

Bu sefer de ben onun sözünü kestim.

"Hocam yapmayın elinizi ayağınızı öpeyim! Okuyoruz biz ya!"

Kesin okuldan atacak bizi. Kesin.

"Okulda bunu yapan tek iki kişi olmadığınızı biliyorum. Sizi okuldan atmam haksızlık olur." dedi zihinmi okumuş gibi.

Dediklerinin verdiği rahatlama hissiyle derin bir nefes verdim.

"Cezanız okul çıkışında tüm katlardaki tuvaletleri temizlemek.

Aha da siktir.

***********************

"Justin fantazi yapma yer sil!" diye bağırdım viledanın üzerine binip cadı taklidi yapan Justin'e.

"Of tamam be!" diye bağırarak işine geri döndü.

"Sevişme Justin yer sil. Fantazi yapma Justin yer sil. Yavşama Justin yer sil. Öpme Justin yer sil. Başka bir bok yapmasın zaten Justin. Anca bok temizlesin."

"Şuan burada olma nedenimiz sensin biliyorsun değil mi?" dedim tek kaşımı kaldırarak.

"Ne alaka be! Sen öpmek için yapıştın hemen!"

"Ha yapıştım yani? İyi nah sana o zaman öpücük." dedim ve elimdeki kovanın suyunu üzerine fırlattım.

"Ne yapıyorsun lan?" diye bağırırken musluğu açtı ve eliyle suyun yönüne şekil vererek (Avatar Juzzy. Vay anasını *-* /-idilyangin) benim üzerime gelmesine neden oldu.

"Justin amına koyacağım bak ıslatmasana be!"

"Çok ayıp Rubby. Ben hiç küfür ediyor muyu- Ananı sikeyim örümcek mi lan o?" dedi bağırarak.

"Hiç küfür etmiyorsun. Gerçekten." dedim alayla.

"Sikerim lan küfrünü de seni de! Al o iğrenç yaratığı oradan!" diyerek bağırmaya devam etti.

Aklıma gelen fikirle sinsice güldüm.

Hayır Rubby. Sakın!

Banane.

Hayatımda tanıdığım en iğrenç canlısın. İnsan diyemiyorum o derece. O şeyi eline mi alacksın şimdi?

İltifat için sağol.

Size korkmadığım bir hayvanın olmadığını söylemiş miydim?

(He bok salayım bakalım üzerine hayvanat bahçesini kim götünden sıça sıça -başka nerden sıçacak amk nys .s.s- kaçıyor. /-idilyangin)

~Benim Öküzüm~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin