Bölüm şarkısı İsmail YK / Bas gaza
Normalde bölüm şarkısı koymuyoruz ama bu cidden çok güzel oluyor. Valla bakın asdajn Ama açın dediğimizde açın taam mıağ?
"Hocam yapmayın, etmeyin elinizi ayağınızı öpeyim. Ben etek giyemem ama. Benim doğama ters. O takım bir değişik, yemin ediyorum değişik ya. Havada takla felan atıyorlar. Manyak bunlar."
"Pekala, o zaman sınavlarına yarından itibaren başlıyoruz. Unutma A+ alana kadar. Eğer takıma girersen ve bir kaç hafta yalakalık yaparsan notun B ye çıkacak."
"İyi de ben götümü yırtsam A+ alamam ki!" dedim sesimi yükselterek.
Bay Rowards hafiften boğazını temizledi.
"Pardon hocam." (Bizim müdür olaydı şimdiden sikmişti belanı kanka /-idilyangin)
"Bir daha olmasın. Eee, hangisini seçiyorsun?"
Düşündüm...
Düşünüyorum...
Düşüneceğim...
Düşünürüm...
Takıma girmek daha mantıklı. Sonuçta A+ almam imkansız.
"Tamam, ne yapalım artık. Giriyorum takıma. Bari hocaya söyleyin takımın kaptanı her kimse bana değişik değişik hareketler yaptırmasın. Şimdi bir yerlerimi sakatlarım kıçım felan kırılır bir ay yürüyemem. Olmaz öyle."
"Orasını ben bilmem." dedi omuz silkerken. Tam itiraz edecektim ki bir şey dememe izin vermeden tekrar konuştu.
"Artık çıkabilirsin, sonuçta benim de bazı işlerim var."
Tabii. Tüm gün bilgisayardan poker oynamak.
O değil de ben ne yapacağım amına koyayım?
Bindik bi alamete gidiyooz kıyameteee
Seni eşekler tepsin emi.
Eşeği saldım çayıra
Otlaya karnın doyura
Gördüğü düşü hayra
Yoranın da avradını-
Şş, yavaş gel lan.
Avradı kurtardık diyorsun yani.
Siktirir gider misin? Lütfen.
Gidiyorum şimdi elimde çanta tüm bağlantımı kestim şuandaa... Neyse gidiyorum.
Sana ne oldu ne yaptılar anlamadım ki? Hayır bari ne dediğini anlasam...
Gittim.
Uza.
*********************
"Rubby götü yanmış penguenler gibi yapmayacaksın. Düzgün yap şu hareketleri."
"Ben gayet de düzgün yapıyorum. Şimdi sana hareketin alasını yaparım ağzından sıçarsın. Bağırsakların birbirine dolanır."
Bilin bakalım takım kaptanı kim çıktı?
Yahu birazcık zorlayın kendinizi.
Tabiki de Addison.
"Tamam Rubby, sakin ol." dedi Carly yanıma gelerek. Melanie ile ponpon kız takımına sadece geçen sene kısa bir süreliğine girmiştik. O da Carly ponpon kız takımında olduğundan onu Cody'e ayarlamamız kolay olsun diyeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Benim Öküzüm~
FanfictionBu hikaye kesinlikle şu çok romantik vıcık vıcık aşk hikayelerinden değil.Bu ukala bir çocuk ve hazır cevap bir kızın hikayesesi.@idilyangin ve @jerrytime'ın yazdığı okurken eğleniceğiniz ve güleceğiniz bir hikaye. 'Neden bu kadar bahtsızım.Ama bir...