"Justin siz girin. Ben giremem."
Kaşlarını çattı.
"Neden lan?"
"Özel durum." diye fısıldadım.
"Sikerim be reglini! Bu ne ya!" dedi birden bağırmaya başlayarak.
O sırada Jazmyn yanımıza geldi.
"Abi?"
"Efendim?"
"Regl ne?"
Gözlerim kocaman açıldı.
"Rubby ablana sor."
"Rubby, regl ne?" dedi bu sefer bana dönerek."
"Boşver."
"Bence çorba ismine benziyor." Duraksadı ve bağırmaya başladı. "Anne bana regl çorbası yap!"
"Çorba değil. Yiyecek bir şey değil. Herkesin yanında söyleme." dedim onu susturmaya çalışırken.
"Ne o zaman?"
"Büyüdüğünde anlarsın."
Ayağını sitemkar bir şekilde yere vurdu.
"Off ya! Babam da bana hep böyle diyor!"
"Ne sordun da öyle dedi ki?" diye sordu Justin.
"Sex ne dedim."
Oha.
Oha.
Oha.
İkiniz de özentisiniz. -,-
Ne dedik biz ya?
Boşver sen. Bu aralar regl döneminde de.
"Nereden duydun bunu?" dedi Justin birden bağırarak.
Daha sonra karşısındakinin bir çocuk olduğunu hatırlayarak sakinleşti.
"Kim söyledi bunu?"
"Dün babam annemle konuşuyordu. Ona 'sen, ben, yatak, sex' dedi. Annem de gülerek 'Jeremy kapa çeneni çocuklar duyacak' dedi." dedi (Ve sonrada al dedi git dedi B| /-idilyangin)
Çocuklar duymasın , fışkiyeler kırılmasın , hayat bayram olsun değil mi Rubby?
Sana hergün bayram gerizekalı.
Sen bana dolaylı yoldan deli mi dedin şimdi?
Çok zekisin gerçekten.
Teşekkür ederim.
"Hassiktir. Olamaz lan! Bir de Bayan Deep'le dalga geçiyordum. Dördüncü çocuk nedir amına koyayım?"
"Am ne abi? Ne koyuyorsun ona?"
"Şimdi sırası değil Jazmyn." dedi Justin ve ardından 'anneeğ' diye böğürmeye başladı. Pattie telaşla mutfak kapısından çıkarak yanımıza geldi.
"Ne oldu? Çocuklara mı bir şey oldu? Rubby'e mi bir şey yaptın? Ne yaptın kendine? Cevap versene Justin ne oldu?"
"Anne, hamile değilsin değil mi? Ya bak dört çocuk çok fazla. Kocaman kadınsın. Her ne kadar ikisi senin olmasa da sen bakıyorsun be! Anne sen ne yaptın? Yirmi yaşında oğlun var senin. Yapmadım de. Prezervatif kullandım de. Ya da hiç sevişmedim de içim daha da rahatlasın. Bu çocuk dakika başı sıçacak altına. Ben uğraşamam yani. Daha gencecik yaşta bok mu temizleyeceğim? Bakamam ben. Büyütemezsin-" Tam o sırada Pattie eliyle Justin'in ağzını kapattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Benim Öküzüm~
FanfictionBu hikaye kesinlikle şu çok romantik vıcık vıcık aşk hikayelerinden değil.Bu ukala bir çocuk ve hazır cevap bir kızın hikayesesi.@idilyangin ve @jerrytime'ın yazdığı okurken eğleniceğiniz ve güleceğiniz bir hikaye. 'Neden bu kadar bahtsızım.Ama bir...