43. Bölüm "Sıkıldım"

9.9K 443 279
                                    

YASAL UYARI: BU BÖLÜM AZICIK İMAN POWER İÇERMEKTEDİR.

Justin'in Ağzından

Alfredo, Chaz ve Ryan yolda yürürken hala saçlarımla dalga geçiyordu. Rubby'e olan aşkımdan saçlarımı sarıya boyattım da.

"Ya bu nedir amına koyayım civciv gibi dolaşıyorsun ortalıkta."

"Kes." dedim Alfredo'ya ters bir bakış atarak.

"Hayır iyice kıza benzemişsin. Boyattığı renge bak. Platin sarısı resmen."

"Yok artık! Yanımızdaki Justin miydi? Ben de sabahtan beri Addison niye bizimle dolaşıyor diyorum." dedi Chaz ve büyük bir kahaha attılar.

"Ben sikeceğim şimdi sizin Addison'unuzu."

Alfredo tek kaşını kaldırdı.

"Sikmedin mi?"

Gözlerimi devirerek yürümeye devam ettim.

"Siz benim o seksi ve bebek poposu kadar sevimli yüzümü kıskanıyorsunuz."

"Sen olsan olsan bebek poposundaki dışkı artığı olursun be." diyerek burnunu havaya kaldırdı Ryan.

Chaz konuyu değiştirdi.

"Kanka sen kıştan nefret etmiyor musun?"

'Gerizekalı mısın?' dermişçesine ona baktım ama bir yandan da konuyu değiştirdiği için ona minnettardım.

"Kanadalıyım ben Chaz."

"Olsun ben nefret ediyorum. Kızlar lahana gibi kat kat sarıyorlar kendilerini. Fil yavrusuna benzer şekilde geziyorlar sokakta. Vücut büyük kafa küçük."

Ryan kafasına vurdu.

"Tek düşündüğün de ya yemek ya da kızlar zaten."

O sırada telefonum çaldı.

'Ufaklık arıyor...'

"Aa, Derek abi naber ya? Yok hiç Rubby'le görüşür müyüm. Kestik biz bağlantıları yemin ederim. Ekmek incil çarpsın ki lan. Hiç merhabalaştığımız bile yok-"

"Sabah görüntülü konuşma yaptığınızı biliyorum." dedi beni bölerek. (Kaç parçaya puhahahahaahahah niahhahaha zuhahahaha /-bn *idil*)

Tam ağzımı açacakken devam etti.

"Ayrıca onun için aramadım acil İngiltere'ye gelmen gerekiyor."

Tam neden diye soracaktım ki ambulans sesi duydum.

"N-Ne oldu?"

"Konuşmaya vaktim yok. Acele et." dedi ve telefonu kapattı.

Beni böyle stresli görünce bizimkiler sordu.

"Ne oldu lan?"

"Justin iyi misin?"

"Hareket etsene mal."

Sonra Chaz konştu.

"Bence sıçtı."

Ben yere bakan bakışkarımı yavaşça ona çevirdiğimde tekrar konuştu.

"Vallaha dedim ben size SIÇTI."

"Benim hemen İngiltere'ye gitmem gerekiyor." dedim arabaya doğru hızlı adımlar atarak.

"Şaka?"

Ryan'a başımla şaka yapmadığımı belirttim.

"Bir şey olmuş ve benim şuan orada olmam gerkiyor. Büyük ihtimalle Rubby'le ilgili."

~Benim Öküzüm~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin