17.Bölüm "Kız ayarlayacağım"

19.8K 502 116
                                    

Justin'in Ağzından

Kahvaltıyı çoktan yapmıştık ve şimdi binmek için at seçiyorduk. Aslında ben Rubby'e binebilirim. At gibi kız sonuçta.

Höst! Yavaş gel lan.

Oğlum ayıp oluyor kırk yılda bir içine kız arkadaşımızı getiriyoruz sen neler neler düşünüyorsun.

Gene mi geldiniz siz ya. Hayır ben anlamıyorum, iç sesler neden sevgili olabiliyor.

Sağ elimiz vardı da biz mi-

Ben gidiyorum. Siz kendi aranızda devam edersiniz.

Lan ne yaptın kaçırdın kızı!

Demek ki Rubby'nin iç sesi de değişik. Her neyse.

"Ben şu ata bineceğim!" dedi Rubby el çırparak. Diğer herkes de atlarını seçtikten sonra sürmeye başladık.

*****************

Rubby'nin ağzından

"Çok yoruldum." dedi Justin kendini yatağa atarken.

"Ben de çok ama çok ama çok ama çok ama çok ama çok ama çok ama çok ama çok a-"

"Tamam Rubby, anladım. Sen de çok yoruldun." Beni de kendine çekti ve göğsünün üzerine yatmamı sağladı.

"Benim bir duş almam lazım. Yoruldum." diyerek kalkmaya çalıştım. Ama sadece çalıştım çünkü Justin bırakmadı.

"Uyuyalım."

"Duş alacağım."

"Uyuyalım."

"Duş."

"Uyku."

"Duş."

"Uyku."

"Pekala." dedim ve Justin'e sokuldum. Üzerimdeki kolları gevşediği anda hızla yataktan kalkarak banyoya girdim. Ne olur ne olmaz diye kapıyı kilitlemeyi unutmadım tabi. Justin'in arkamdan "Hain." diye bağırmasına kıkırdayarak karşılık verdim.

Suyu açarak altına girdim ve saçımı şampuanlamaya başladım. Tamamen köpürttükten sonra iyice duruladım ve life duş jeli dökerek vücudumu ovaladım. Suyun altında bir süre daha oyalandıktan sonra havluya uzandım ve su damlacıklarını kuruladım. Kıyafetlerimi giymek için döndüğümde- Siktir. Kıyafet almayı unuttum. Bağırarak içerideki Justin'e seslendim.

"Justin!"

"Rubby?"

"Şey.. Ben şey diyeceğim.. Yani şey.."

"Ney?"

"Kıyafetlerim dışarıda kalmış. Verebilir misin?"

"Peki."

Bir süre beklememin ardından kapı çaldı ve bende hafif araladım.

Elindeki kıyafetleri tek tek verdikten sonra iç çamaşırlarını da alacağım sırada sırıtarak geri çekti.

"Sütyenler uçar. Sütyenler uçar. Havada uçar." diye şarkı söyleyerek elindeki sütyenle değişik değişik hareketler yapıyordu.

"Justin ver şunu."

"Hayır." dedi saçma şarkısına ve hareketlerine devam ederken.

"Justin götüne kurşun dizerim ver şunu." Başını olumsuzca salladı.

"Olmaz."

"Lan versene."

"Vermeyeceğim."

"Justin öğlen öğlen uğraştırma beni."

~Benim Öküzüm~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin