Ben ona şaşkın bir şekilde bakarken dudağıma küçük bir öpücük kondurarak geri çekildi. Bacaklarımı açtı ve kendini arama yerleştirdi. (Allah'ım sen affet /-idilyangin)
"Şş, sakin ol tamam mı? Önce Jerry'i rahatlatalım." (Kafama meteor düşeydi de burayı yazmak zorunda kalmayaydım /-idilyangin)
Jerry'den kastının ne olduğunu anlamamak için gerizekalı olmak gerekirdi. Umarım o şeyi ağzıma almamı istemez benden. Elleri şortumun düğmesine gitti ve onu çıkardı. Daha sonra da kendi pantolonunu çıkararak kendini tekrardan aynı yere konumlandırdı. Penisi kızlığıma deyiyordu ve ciddi anlamda sertti. (Allah'ım sen günah yazma *kim olduğumu biliyorsunuz sksk*)
"Bak şimdi kendimi sana iteceğim." dedi ve yavaşça erkekliğini -onun diyişiyle Jerry'i- bana bastırdı. Daha sonra kendini geri çekip aynı hareketi tekrarladı. (Lan öbür tarafta yanacam valla)
"Hızlanıyorum." Kendini bana sertçe bastırdığında ikimiz de aynı anda inledik. Hızla uzun bir süre o hareketlere devam etti ve ardından boxerındaki ıslaklıktan hissettiğim kadarıyla boşaldı. (Ben ölecem)
"Sıra sende." diyerek tişörtümü de çıkardı. Sütyenimin üzerinden göğüslerimi öptüğünde inledim. Dudağıma saldırdığında elleri sütyenimin kopçasındaydı. Alt dudağımı ısırmasına karşılık ben de onun dilini ısırdım ve öpüşmenin arasından gülümsedi. Kopçayı açtığında sütyenimi alıp odanın bir kenarına fırlattı. Kafasını iki göğsümün arasına gömerek sulu öpücükler bırakmaya başladı. Göğüs ucumun üzerinde dilini dolaştırdıktan sonra sertçe ısırdı ve bu sefer zevk yerine acıyla inledim. Boynuma yaklaştı ve iki dudağını yavaşça sürttü. Aniden dişlerini tenime geçirip sömürmeye başladığında ufak bir çığlık attım. Dudaklarının üzerinde olduğu yerin bir kaç dakikaya mosmor olacağına eminim. Öpücüklerini boynumdan göğüslerime oradan da göbeğime doğru kaydırdı. Aralarda deyen dili kasıklarımda kasılmalara neden oluyordu. Göbek deliğimi yaladıktan sonra kasıklarımın üzerinde durdu ve külodumun üzerinden kızlığımı öptü. (Fantezini sikeyim Justin) Dişiyle tutarak kilodumu çıkarmaya başladığında olduğum yerde doğruldum ve şu olaylar başladığından beri ilk kez konuştum. (Ya yabmayın aq nolur)
"J-Justin ne yapıyorsun?" (Bence de yapma Justin)
Uzun süreli sessizliğimden kaynaklanan sesimin titremesi sinirlerimi bozarken Justin beni geri yatırdı.
"Sakin ol bebeğim."
Kilodumu çıkardığında onu da sütyenim gibi bir yerlere fırlattı. Birden dilinin ıslaklığını içimde hissedince omurgalarımdan geçen soğuk hava dalgasıyla titredim. Dilini büyük bir ustalıkla içimde hareket ettirirken arada dişlerini de sürterek öpücükler konduruyordu. Elimle boynundan tutarak onu kendime iyice bastırdım. Darbeleri hızlanırken titremeye başladığımda geleceğimi anladım.
"Justin b-ben-" (Aym going tu hell)
"Şşş.." diye mırıldanarak beni kesti. "Biraz gevşe ve kendini bana bırak." Birden hissettiğim rahatlama hissiyle geldiğimi anladım. Justin gelen zevk suyunu emdikten sonra boğuk bir şekilde inledi. Tamam, son yaptığı şey biraz.. Fazla iğrençti.
********************
Sabah uyandığımda karşıma çıkan ilk manzaranın saçları dağılmış, yanakları kızarmış ve alt dudağı sarkmış bir şekilde uyuyan Justin olmasını beklemiyordum. Bir dakika ben hala çıplak mıyım lan yoksa? Çarşafı kaldırıp vücuduma baktığımda sorumun cevabını aldım. Niye giyinmedim ki? Mal mıyım acaba? Justin'e döndüğümde çoktan uyandığını ve başını yastığa bastırarak güldüğünü gördüm.
"Ne gülüyorsun be?" Sesini inceltip beni taklit etti.
"Bir dakka ben hala çıplak mıyım lan yoksa?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Benim Öküzüm~
FanfictionBu hikaye kesinlikle şu çok romantik vıcık vıcık aşk hikayelerinden değil.Bu ukala bir çocuk ve hazır cevap bir kızın hikayesesi.@idilyangin ve @jerrytime'ın yazdığı okurken eğleniceğiniz ve güleceğiniz bir hikaye. 'Neden bu kadar bahtsızım.Ama bir...