"Rubby söyle şu sevgilin olacak çüksüze gitsin bu evden." diye cırladı halam.
"Gitmiyorum. Sen git. Ayrıca açarsam görürüz kimin çüksüz olduğunu."
Margeret halam Justin'in karşısına geçerek göz bebeklerinin içine baktı ve konuştu.
"Seni. Bu evden. Kovuyorum."
"Rubby şu karı fazla The Vampire Diaries izliyor haberin olsun. Çok dolaşma bununla. Daha demin beni etki altına almaya çalıştı. Manyak lan bu."
"Bana bak çocuk sana uçan tekme atarım." diyerek Justin'e karşı bir hamlede bulunduğunda Luke tuttu onu.
"Anne sakin olur musun biraz?"
"Ne sakin olacağım be! Var ya bu kaynanası olacak o bozuntu kadınla çok iyi anlaşır bak. Demedi demeyin. Ona da kıl oluyorum buna da kıl oldum. Biri benim biricik ağabeyimi diğeri de biricik yeğenimi parmağında döndürüyor. Ahh ahh! Ne olurdu benim şu oğluşum gibi adam akıllı birini sevseydin?"
"Başlatma lan oğluna! Ben şimdi seni bir yerimde döndürürdüm de neyse!"
"Ahlaksız."
Tanrım! Kafayı yiyeceğim.
"Susun be artık! Şimdi Justin, sen halamla benim odamda uyuyorsun Luke sen halamın kaldığı Melanie'nin odasında uyuyorsun, ben de kanepede uyuyorum."
"Ne! Çabuk değiştir şu planı! Ben uyumam bununla! Uykumda tecavüz eder bana." diye bağırdı Justin.
"Ben kılsız sevmiyorum canım."
"Doğru lan ben niye kanepede uyuyorum. Ayrıca Melanie'nin yatağı iki kişilik. Yani kimsenin kanepede uyumasına gerek yok zaten. O zaman ben halamla uyuyorum Justin Luke'la uyuyor."
"Rubby! Siktirtme planını!"
Luke da aynı anda yüzünü buruşturarak bana bakınca diğer önerimi ortaya sundum.
"Pekala, o zaman Luke sen halamla uyuyorsun, Justin sen de benimle. İtirazı olan varsa şimdi konuşsun ya da sonsuza kadar sussun."
"İtirazım var hakim bey!" diye atladı halam.
"Pardon bir an kendimi kaptırmışım. Herneyse. Sen niye bununla uyuyorsun yavrum?"
"Çünkü biz sevgiliyiz." dedi Justin. Luke'sa hala konuşmamıştı.
"Konuyu dağıtmayın. İtiraz kabul edilmemiştir. Ben uyumaya gidiyorum. Siz de ne halt yerseniz yeyin." diyerek merdivenlerden çıktım ve kendimi yatağa attım.
Oha kendini yatağa attı. Çok ayıp. Hep Justin öğretiyor sana bunları.
Yat zıbar gerizekalı. Yat zıbar.
********************
"Görüşürüz hala. Orada kendine iyi bak." dedim halama sarılırken.
"Sen de dikkat et kendine. Irzına geçmesin şu yanındaki." diye fısıldadı kulağıma. Göz devirdim. Halam Luke'la da vedalaşı bir şeyler dedikten sonra sıra Justin'e gelmişti.
"Seni hiç özlemeyeceğim. Yeğenime tecavüz etmeye kalkarsan o omzumda diyerek beni kandırdığın pipini keserim senin. Neyse, belki burada olmadığım süre boyunca kılın çıkar ha?"
"Aman sanki ben seni özleyeceğim be."
"Şaka maka alıştım ben sana sen olmayınca kiminle kavga edeceğim ben." diyerek Justin'e sarıldı halam.
"Seni hiç sevmedim yaşlısın felan ama gene de özleyeceğim."
"Gel lan buraya!" dedi ve havaalanının önünde kovalamaya başladı halam Justin'i.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Benim Öküzüm~
FanfictionBu hikaye kesinlikle şu çok romantik vıcık vıcık aşk hikayelerinden değil.Bu ukala bir çocuk ve hazır cevap bir kızın hikayesesi.@idilyangin ve @jerrytime'ın yazdığı okurken eğleniceğiniz ve güleceğiniz bir hikaye. 'Neden bu kadar bahtsızım.Ama bir...