36. Bölüm "Dinazor"

12.2K 473 182
                                    

Havuzda debelenirken ayağım suya takıldı ve suyun içine tekrar gömüldüm.

Ayağın suya nasıl takıldı lan?

Bilmiyorum oldu işte.

Soununda biraz daha debelendikten sonra havuzdan çıkabildim ve beni kimin ittiğini anlamak için bakışlarımı piç arkadaşlarıma ve canım masum tatlı sevgilime çevirdim.

"Hanginiz itti lan beni?"

Justin bakışlarını kaçırarak geri geri gitmeye başladı.

Sana güvenmiştim Justin.

"Aha şimdi siktim belanı." diyerek hızla ona doğru koştum.

Hızla benden kaçmaya başladı.

"Ya listede yazıyordu ondan yaptım aşkım valla ya yoksa yapar mıyım ben öyle şey aşk olsun yani yapmam ben. Nolur bak özür dilerim. Hem Melanie'yi de kovala yani çünkü onun fikriydi. Yazık değil mi bana ben arada kaynadım. Hadi git Mel'in yanına hadi hadi- Ağağağa!"

Justin birden havuza düşünce ben de hızımı alamadım ve tekrar havuza düştüm.

Tam suyun yüzeyine çıkacaktım ki Justin elleriyle belimi kavradı ve suyun altında dudaklarımızı birleştirdi.

Fantezini sikeyim.

Gene de bir iki romantik anımız olsun diye karşılık vermeye kalktım. Vermez olaydım.

Amına koyayım genzime su kaçtı lan.

Hızla Justin'i itmeye çalıştım ama  suya itme olayına trip atıyorum sanarak bırakmadı gerizekalı.

Bir iki itme çabamdan sonra da bırakmayınca son çare geçirdim çüküne bir tane.

Suyun içinde haykırarak dışarı çıktı ve az önce suyun içinde haykırdığı için boğazına bir ton su kaçtı.

Oh olsun.

"Aşkım iyi misin?" diye sordum öksürmeye devam edince.

Öksürerek havuzdan çıktı ve havuzun kenarına uzandı.

"Ölüyorum Rubby!" diyerek birden kendini bıraktı ve gözlerini kapattı.

Öldü mü şimdi?

Justin ölemez! Yoksa hikaye biter.

Hayır ayrıca ölüm nedeni böyle saçma bir şey olmamalı bence. Çocuğun ölümü bile abazalıktan.

"Suni teneffüs yapın lan! Gidiyor gül gibi çocuk!"

Chaz bağırınca hemen havuzdan çıkarak Justin'in yanına gittim.

Fırsatçısın amına koyayım. Bırak Dave yapsın.

Sonra Justin ayılınca Dave'i siksin değil mi?

Ben daha yeni eğilmiştim ki Justin dudaklarını dudaklarıma bastırdı.

Hızla geri çekildim.

"Kandırdım ki!" dedi küçük bir çocuk edasıyla omuz silkerek.

"Sikerim seni! Korktum mal!" dedim ve omzuna sertçe geçirdim.

"Rubby, ağladın mı lan sen?"

Ağladın mı lan sen?

Ağladın mı yenge?

Lan ben ne ara ağladım?

"He bok. Ağlamadım ben. Çiş o çiş."

Justin tek kaşını kaldırıp bana baktı.

~Benim Öküzüm~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin