Peki mi?
Evet.
Tamam.
Tşk.
Ö.d.
Kesin şunu.
Kantine doğru ilerlerken birinin bana seslenmesiyle arkamı döndüm
Bence Justin.
Bence de.
Justin değil. Okul hayatım boyunca ilk kez gördüğüm sıradan bir çocuk. Biliyorum insanları fiziksel özellikleriyle yargılamak yanlış (kamu spotu -jerrytime) ama bu çocukla da dalga geçilir amına koyayım. Tipe bak. Balık olsa vapur çarpar.
Yanıma yaklaştı ve ağızında birikmiş olan tüm salyasını tükürerek konuştu.
"Akşam bir şeyler yapalım mı?"
Tam kibarca nasıl geri çevirebileceğimi düşünürken biri kolunu omzuma koyarak benim yerime cevap verdi.
"Hayır. Gelemez. İşi var bugün. İyi günler."
Kafamı çevirip kim olduğuna baktım.
"Ne istiyorsun, Justin?"
"Aslında yeni bir araba fena olmazdı." dedi elini çenesine koyup düşünüyormuş gibi yaparak.
"Bok ye."
Tam arkamı dönmüş gidecekken konuştu.
"Şuanda gel çöm de buraya sıç, yemeyen en adi orospu olsun lan." dedi gülerek.
"Buna gerek yok. Gördüğüm en adi orospu sensin zaten."
Konuyu değiştirerek ellerini saçlarıma attı ve karıştırdı.
"Saçların gerçekten güzel görünüyor. Yakışmış."
Gözlerimi devirdim.
"Yani?"
"Sıkıcısın." diyerek ellerini saçlarımdan çekti
"Genelde sevmediğim insanlara böyle davranıyorum."
Kaşlarını kaldırdı.
"Beni sevmiyor musun?"
"Seni sevmeyen ölsün."
"Burda , koridorda sevişelim."
"Justin geri dön sevgilim."
"Aşk bir filimse, bacını sikiyim gülümse"
Ben hangisini diyeceğimi seçmeye çalışırken Chaz'in bağırtısı duyuldu.
"Justin! Az önce sevgilisine salak dedim diye Ryan burnuma kalem soktu!" diye koşarak geldi ve Justin'e sarıldı.
Ardından da Ryan geldi.
"Dua et de başka bir yerine sokmadım."
Justin Chaz'i tutup Ryan'ın önüne bıraktı.
"Hak etmişsin. Rubby'e deseydin ben de aynısını yapardım."
Oh God.
Chaz bu sefer koşarak bana doğru geldi ve üzerime atlayarak Ryan'dan kaçmaya çalıştı.
"Rubby koru beni Rubby!"
Ryan elinde kalemle Chaz'e doğru gelirken Justin boğazını temizleyerek yanımıza geldi ve Chaz'i benden uzaklaştırdı.
God you must be kidding me.
"Yavşama." diye azarladığında Chaz 'Aman be!' diye bağırdı ve sevgilisinin yanına gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Benim Öküzüm~
Fiksi PenggemarBu hikaye kesinlikle şu çok romantik vıcık vıcık aşk hikayelerinden değil.Bu ukala bir çocuk ve hazır cevap bir kızın hikayesesi.@idilyangin ve @jerrytime'ın yazdığı okurken eğleniceğiniz ve güleceğiniz bir hikaye. 'Neden bu kadar bahtsızım.Ama bir...