(Buradan sonraki iki hikaye benim altıncı sınıftaki eserimdir. O zaman da malmışım. Bu hikayelerden daha var asjsnd /-idilyangin)
"Aladdin'in sihirli lambasına bir bak. İçinde bir sürü cincik var. Bir gün bu cinlerden birinin canı sıkılmış. Hemen dışarıya fırlamış. Aladdin bunu görünce kalp krizi geçirmiş. Bu hikayenin de sonu kötü bitmiş.
BU HİKAYEDEN ÇIKARDIĞIM SONUÇ: Sihirli lambalarla oynarsak sonumuz Aladdin gibi olabilir."
Salondan gelen kahkaha sesleriyle oraya indim. Justin ve Melanie ellerinde benim küçüklük defterimden çok eskiden yazdığım saçma hikayeleri okuyup okuyup gülüyordu.
"Dur okuma sırası bende." dedi ve defteri Melanie'den aldı Justin.
"Ne yapıyorsunuz lan burada?" diye bir dalış yaptım içeri. Justin ve Melanie beni görünce daha çok gülmeye başladılar. Hızla Justin'in elinden defteri almaya çalıştım.
"Versene lan."
Elimi uzattığımda ikinci kez ben alamadan çekince sinirle bağırdım.
"Versene oğlum!"
Justin, ayağa kalktı ve bir yandan evin içinde koşarken bir yandan da diğer bir hikayemi okumaya başladı.
"Zamanın birinde bir oyuncak bebek varmış. Bu oyuncak bebek her gün bale yaparmış. Ama birden geçmiş zamana gitmiş. Orada ayağını burkuvermiş.
BU HİKAYEDEN ÇIKARDIĞIM SONUÇ: Asla geçmiş zamanda bale yapma."
Gözlerimi kısıp hızla defteri Justin'in elinden aldım ve defteri kollarımın arasına alarak koltuğa oturdum.
"Pislik. Küstüm ikinize de."
Attığım tribe karşı Justin yanıma geldi ve yanağıma öpücük kondurdu.
"Bak valla benim de çok saçma şiirlerim var. Takma sen bizi."
Trip attığımı belli edecek derecede göz devirdim (167 dereceden bahsediyor. Göz devirme açısı o asjdahj /-idilyangin.)
"Bak hatta bir tanesini sana okuyayım." dedi ve başladı.
" Lilly için yandı Cerem (KEREM jsdns),
Lilly vermedi bikerem.
Cerem aşkından oldu verem,
Ben böyle aşkı zikerem."
Kendimi tutamayarak büyük bir kahkaha attım.
"Ne zaman yazdın bunu, 2. sınıfta felan mı?"
"Aslında, ilişkimizin başlarında sen bana vermezken yazmıştım." dedi.
Boğazımı temizleyerek onu uyardığımda konuyu değiştirmeye çalıştı.
"Aklıma bir fikir geldi. Hadi şiir uydurmaca oynayalım. İlk ben başlıyorum.
Entarisi kırmızı,
Hollywood'un yıldızı.
Kalbimin tek hırsızı,
Niye gittin Megan Fox?"
Justin'in şiirinin son iki cümlesini duyar duymaz kafasına yastık fırlattım.
İkimizin de psikolojisini sen bozdun,
Parmağında oynattın bizi boş yere yordun.
Kaldık böyle dımdızlak ve halimiz çok bitkin.
Sana son bir sözümüz var kız biz senin bip bip.
/- İç Sesler Derneği Başkanlığı İmparatorluğu Kırol (Kıro nun kırolu) ve Kıroliçesi İç Ses Rubby ve Justin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Benim Öküzüm~
FanfictionBu hikaye kesinlikle şu çok romantik vıcık vıcık aşk hikayelerinden değil.Bu ukala bir çocuk ve hazır cevap bir kızın hikayesesi.@idilyangin ve @jerrytime'ın yazdığı okurken eğleniceğiniz ve güleceğiniz bir hikaye. 'Neden bu kadar bahtsızım.Ama bir...