20:35
-Proszę -siadam obok dziewczyny i wręczam jej prezent.Ostatnio byłam na zakupach i wpadło w moje ręce kilka ślicznych malutkich rzeczy dla niuni małej cioci.No cieszę się że będę po raz kolejny ciocią u mojego brata pierwszy raz ciocią zostałam 8 miesięcy temu, mój chrześniak ma teraz 8 miesięcy i jest cudownym chłopcem.Przy nim człowiek nie może nie nudzić.
Teraz moja najlepsza przyjaciółka zostanie mamą, i ja jako najlepsza przyjaciółka mam obowiązek pomagać jej i ubierać naszego małego szkraba.Wiem że to dopiero początek naszej przygody a raczej przygody Mii, ale od tego jestem aby wspierać moją przyjaciółkę w zdrowiu i chorobie na dobre i na złe.
-Pokazywałam Ci ostatnio że szafki córeczki mojej się nie zamykają a ty znów swoje -śmieje się moja przyjaciółka i otwiera prezent.
-Nie marudź, wiesz że nie mogę się doczekać kiedy poznam małą lalusie -moja przyjaciółka i Zack nadal nie wybrali imienia dla malutkiej.Wiecznie o to się kłócą i przenoszą rozmowę na inny dzień, tam minęło 38 tygodni a oni nadal nie wybrali. Kiedy moja przyjaciółka wyciąga po kolei rzeczy widzę jak jej się oczy świecą ona również oszalała na widok tych wszystkich cudownych ubranek, dodatków.
-Strój kąpielowy ?-śmieje się moja przyjaciółka
-No co ty myślała, a w czym dziewczyna będzie z ciocią chodzić na plaże i wyrywać chłopaków -chwilę jeszcze rozmawiamy o prezencie i zaczynamy oglądać seriale i przypadkowe filmy.
Cieszę się że mój starszy brat ułożył sobie życie, że ma piękną narzeczoną i wspaniałego synka i układa im się wspaniałe. Moja młodsza siostra ma swoją miłość życia i dobrze jest jej z obecnym chłopakiem który moim zdaniem jest dla niej za dobry ona to szatanica o on tak ją kocha że zrobi dla niej wszystko.
Myślę że zostaną na wieki razem i będziemy się bawić na ich weselu. Moja przyjaciółka kolejna szczęśliwa osoba w moim życiu, wydostała się z dziury w której mieszkaliśmy i teraz ma wspaniałego narzeczonego, córeczkę w drodze i wszystko poukładane jak należy.
Następna jest moja osoba mam 24 lata i nie mam ani chłopaka ani dziecka.Moje życie to praca i wszystko co jest związane z nią.Nie czuję tej potrzeby aby na siłę szukać męża jak to nalega moja mama, ani nie muszę od razu starać się o dziecko.Oczywiście że chcę mieć dzieci a najlepiej czwórkę albo trójkę zobaczymy jak się życie potoczy.
Teraz ważna jest dla mnie kariera a później zacznę szukać męża i starać się o dzieci. Cieszę się tym co mam teraz dobrą pracę, wspaniałą przyjaciółkę, Iana który jest dla mnie wielkim oparcie, rodzinę, rodzeństwo, mojego chrześniaka to się teraz liczy.
Uważam że na związki i dzieci jeszcze przyjdzie czas, jestem młoda powinnam się bawić.Ustatkowanie się i na to przyjdzie czas.Krótkie znajomości, romanse krótkie mi wystarczą, nic zobowiązującego.
******************************** 21 Lipiec (Sobota )***********************************
Mia oglądała ze mną telewizję aż do pierwszej w nocy, później się wykąpałam i poszłam spać.Kiedyś jak jeszcze Mia nie była w tak zaawansowanej ciąży to spałyśmy w jednym łóżku, teraz niestety ale moja przyjaciółka musiała iść do gościnnego bo bałam się że mogła bym ją uderzyć i zrobić krzywdę.
Oczywiście śmiała się ze mną jak to Mia ale w końcu poszła do tego gościnnego.Ja przez to że dziewczyna była nawet nie zaczęłam projektu bo wiem jak ona reaguje kiedy pracuje jak ona jest u mnie.Wkurza się a tego bym nie chciała i dla niej to odłożyłam do poniedziałku. Nawet nie wiem kiedy usnęłam, przyłożyłam głowę do poduszki i już, spałam.
***
-Ubieram się Mia -wołam do mojej przyjaciółki kończąc ogarnianie się. Za chwilę mamy wyruszać do moich rodziców.Wcześniej jeszcze pojechałam z Mią do niej do mieszkania aby spakowała co tam chciała. Dzisiaj pogoda przebija samą siebie, jest niesamowicie ciepło, jest godzina 15:30, a słonce w ciągu dalszym praży jak nienormalne. Dlatego zdecydowałam się na krótkie spodenki jeansowe i krótkim topie w kolorze łososiowym z krzyżykiem na dole do tego sandałki i gotowe.
Włosy początkowo rozpuściłam ale na koniec i tak je związałam nie było sensu, kleiły się do mojej szyi i było mi z tym źle i gorąco. Na wyjazd spakowałam kilka ubrań i piżamę, jakieś kosmetyki i to tyle, nic specjalnego.
-Jesteś gotowa?-wchodzę do ogrodu gdzie powinna być moja przyjaciółka.Już mam ze sobą walizkę więc możemy jechać -Jak pięknie wyglądasz moja ciążówko -Mia ma na sobie piękną kraciastą sukienkę która bardzo ładnie i dobrze na niej leży, podoba mi się.
-Zajedziesz po drodze do sklepu, kupiła bym sobie zimny sok ?-pyta kiedy wychodzimy z domu i pakuje do auta walizki, swoją i Mii bo jak to ona musiała jeszcze coś z niej wyciągnąć, wypakować, przełożyć
-Nie ma problemu
21:11
Jest tu ktoś ? !!
CZYTASZ
"Zaprzepaściłaś wszystko kochanie "
FanfictionClara Tyler młoda, pewna siebie, ambitna, kobieta sukcesu Tak wypowiadają się oni jej klienci. Clara jest głównym architektem w firmie w której pracuje, szef ma do niej pełne zaufanie i traktuje ją tak jakby to była jej firma.Ma pełne jego zaufanie...