**********************************11 Maja (Piątek )********************************
Dzisiaj jest 4 dzień po terminie a Poppy dalej z nami nie ma, coś czuje że nie śpieszy się jej aby nas zobaczyć a szkoda bo już wszystko mamy na jej narodziny, wszystko czeka gotowe i pachnące.
Liam już nawet wieczorem kiedy się kładziemy mówi do Poppy żeby w końcu wyszła i pokazała nam się,ale nie słucha się od małego mały diabełek nasz.
********************************17 Maj (Czerwiec )*****************************
18 Maja byliśmy umówieni na cesarskie cięcie bo Poppy nie chciała się wykluć,a dłużej czekać nie mogliśmy. Mówię byliśmy bo Poppy chyba się wystraszyła i nad ranem 18 Maja zaczęły się skurczę.Potem odeszły mi wody i zaczęło się dziać.
4 Miesiące później Liam zapytał mnie czy zostanę jego żoną.Oczywiście że się zgodziłam, dlaczego miała bym nie ? Zaplanowaliśmy nasze wesele na czerwiec w 2019 roku, kiedy będzie ciepło a Poppy będzie miała już roczek i będzie dużą dziewczynką. Tak też 15.06. 2019 roku powiedzieliśmy sobie TAK. Dzień który zapadnie w naszych sercach na wieki, zawsze będziemy o nim pamiętać i dobrze wspominać.
Nigdy bym nie założyła że w pracy poznam swojego męża a po takiej długiej i krętej drodze w końcu będziemy razem i będziemy wspaniałą rodziną. Długo nie musieliśmy czekać na drugie baby, sierpień 17 wtedy zobaczyłam dwie kreski, 6 tydzień.
10 Kwietnia urodził się Bryan, cudowne i wyczekiwane dziecko Nasze kochane szczęście. Trzy lata później kiedy Poppy miała 5 lat, a Bryan 3 wydawało by się że więcej dzieci nie będzie.Mylne stwierdzenie, 23 grudnia urodziła się Zoe i jej 56 cm ciałko.
Wszystko się jakoś ułożyło i żyli długo i szczęśliwie pomimo małych kłótni.
The End
26.08.2018 18:19
Wiem że niektórych może zaskoczyć zakończenie,ale tak.Właśnie kończę opowiadanie z wielu powodów.Uszanujcie to, wiem że też nie jest jakieś najlepsze ale to wszystko z braku czasu już teraz. :)
CZYTASZ
"Zaprzepaściłaś wszystko kochanie "
FanfictionClara Tyler młoda, pewna siebie, ambitna, kobieta sukcesu Tak wypowiadają się oni jej klienci. Clara jest głównym architektem w firmie w której pracuje, szef ma do niej pełne zaufanie i traktuje ją tak jakby to była jej firma.Ma pełne jego zaufanie...