***********************************24 Lipiec (Wtorek )*********************************
U rodziców wspaniale spędziłam weekend, bawiłam się bardzo dobrze i dobrze było spędzić z nimi wszystkimi ten czas. Mam nadzieje że będę miała więcej czasu dla nich i dla małego Leo. Mia mówi że dobrze się bawiła, chociaż sama nie siedziała w domu przed Tv.
Marcello obiecał że wyśle mi datę i godzinę spotkania z nim, a ja obiecałam że pomimo co bym nie robiła będę zawsze i wszędzie. Nie mogę się doczekać kiedy to będzie :)
Teraz czas wracać do rzeczywistości, wtorek a to oznacza że poniedziałek już mam za mną ale projekt kuchni jeszcze nie skończony, muszę go zrobić na środę.
***
-Liam Johnson- Podnoszę wzrok, Ian wchodzi z dokumentami w ręku -Działka 30 min od naszej siedzimy.Kupił niedawno działkę potężną i zgłosił się do nas - podaje mi dokumenty dotyczące tego przedsięwzięcia - Dwu piętrowy dom. Tyle udało się wstępnie ustalić. Masz się z nim umówić i dogadać
-Dobrze, ktoś to załatwi.Teraz mam inne projekty
-Nie Clara, Ty masz się tym zająć -mówi i wychodzi zostawiając mnie w szoku
-Super -mówię do siebie i od razu zabieram się za to. Szukam numer telefonu do tego też mężczyzny i wybieram numer.Czekam i czekam sygnał jest
-Tak słucham ?-w końcu odbiera
-Dzień Dobry mówi Clara Tyler dzwonię z firmy Iana Scott w sprawie pana projektu.Dostałam niedawno pana zlecenie dotyczące dwu piętrowego domu
-Tak, myślałem że będzie się tym zajmował Ian -czyli już widzieli się z Ianem, to czemu się sam tym nie zajął -Miałem inne oczekiwania
-Proszę się nie martwić też jestem tak dobry projektantem i architektem jak Ian .Dzwonię aby się dogadać w sprawię spotkania.Abyśmy mogli już zacząć naszą współpracę i jak najszybciej budowę.Wszystko zależy od Pana teraz -teraz niech on mówi.Nie wiem jeszcze jaka jestem dobra w tym co robię, nie widział moich projektów i nie powinien być uprzedzony do mnie wcześniej.
-Mam wolny termin w czwartek po godzinie 18:00, możemy się spotkać u mnie w mieszkaniu.Wyślę Pani adres -mało kiedy się spotykam z tym, aby zapraszano nas do starego domu w sprawię nowego.Oczywiście jak zmieniamy w mieszkaniu jedno pomieszczenie to przyjeżdżamy do domów, ale tak sobie życzy klient, co poradzę na to.
-Czwartek 18:00 mi pasuje.Czekam na adres.Do widzenia
-Do widzenia - i kończy naszą wymianę zdań
******************************** 26 Lipiec (Czwartek )***********************************
Dzisiaj praca moja jest w domu,powiedziałam Ianowi że teraz muszę kończyć jeden projekt i muszę mieć wolną przestrzeń i ciszę.Zależy mi abym skończyła swoją robotę i jak najszybciej zakończyła ten projekt jak mam się zająć naszym ważnym klientem. Poza tym nie będzie mnie potrzebował w firmie dzisiaj, ma też innych dobrych projektantów i jak czegoś nie będzie wiedział zapyta się ich.
Od rana jestem w papierach mam do skończenia łazienkę która jest większa trzy razy od mojej a powiem wam że moja nie należy do małych. Jest taka ja mi wystarczy jak dla mnie jednej.
W przypadku tych klientów jest ich dwójka i jest to ich łazienka sypialniana.Zależy im aby była i wanna i kabina najlepiej jakby gdzieś tam jeszcze umieściła saunę, dwie umywalki, bidon i toaletę.Lustro jedno wielkie, wszystko ładnie pięknie ale taki mają układ łazienki to że ciężko jest coś zrobić.
***
CZYTASZ
"Zaprzepaściłaś wszystko kochanie "
FanfictionClara Tyler młoda, pewna siebie, ambitna, kobieta sukcesu Tak wypowiadają się oni jej klienci. Clara jest głównym architektem w firmie w której pracuje, szef ma do niej pełne zaufanie i traktuje ją tak jakby to była jej firma.Ma pełne jego zaufanie...