16.bölüm|

348 36 16
                                    

Medya:Mine Liebert- sylvia'nın annesi

Şimdi ben şu en son yazdığım kraliyet gecmişi bölümünde komutan yazmışım. Düzenledim. O zaman kaptandı. Ve wattpad de sorunlar çıkıyor. Bölüm yayınlanmamış gibi. Bende yayınladığın bölümü baştan yayınladım iste düzelttikten sonra umarım. 2 tane gibi güzükmuyordur.

× × × ×
Annemin odasına getirmişti beni. Amacı neydi bunun. Tabiki onun haklı nedenleri yok.

Ona baktığımda bir yere sabit baktığını gördüm. Oraya baktığımda yuvarlak bir masa ve büyük bir sandalye olduğunu gördüm. Burası ona bir şeyler mi hatırlatıyordu?

O masaya gitti biraz masayı elleriyle incelemeye başladı.

"Pişman mısın?" dedim. Hala masayı incelerken dudakları yan gülüş şeklini aldı.

"Pişman olursam beni affeder. Affetmesin." dedi.

"Tch... Sen ver şu günlüğü ve çık. Kral bekler." dedim. Bir dolaptan günlüğünü verdi ve çıktı.

Bizim konuşmamız bu kadardı işte.
Boşverip büyük sandalyeye oturdum. Oldukça rahattı. Burası onun oturduğu yerdi...

İlk sayfayı açtım.

Sevgili günlük...

Bunu sana ilk yazışım. Normalde pek günlük tutmam. Ama yeni bir hayata başlıyorum diyebilirim. Artık normal bir genç kız olmayacağım. Babam beni bir askerin yanına güçlenmeye gönderiyor. Güzel olacağını hissediyorum.

Başka bir sayfayı çevirdim. Yazısı çok güzeldi. Hep yazımı değiştirmek istemişimdir...

Yine ben sevgili günlük...

Şuan bu asker yani artık hocamın evindeyim. Çok iyi biri gibi. Burda kalıcağım. Güçlenmem lazım. Farklı olmalıyım. İlk ders olarak okculuk öğrenmeye başladım. Gözlemim iyidir. Umarım insanlığa bir faydam olur.

Yine başka bir sayfaya geçtim.

Sevgili günlük...

Bugün hocam oğluyla tanıştırdı.ismi william liebert. Ve idman yaptık. O bir kaptanmış. Ve veliahtın yardımcısıymış. Güçlü olmalı. Ve baya da yakışıklı. Saçları çok güzel. Çok havalı. Ona bakarken dalmıştım. O da bana bakınca tuhaf oldum. Bilmiyorum çok farklı. Çok az konuşuyor. Şifreli gibi. İçini öğrenmem benim kötülüğüme mi olur? Neden bunu takıyorum ki. Normal bir insan. Zor bir gündü. Ve hocam benim yetersiz olduğumu düşünüyor. Hergün daha çok çalışmalıyım.

başka bir sayfa daha

Sevgili günlük...

Berbat hissediyorum. Cidden ne yapsam olmuyor. herşeyde çok uğraşmama rağmen olmuyor. Soğuk kanlı mı olmalıyım? Belki de. Hocamı seviyorum hatta hep. Şakalaşırız. Ona yemek yaparım. esi çok eskiden ölmüş. Hatta yemeklerimi ona benzetiyormuş. Bu iltifat oldukça hoşuma gitti. Sadece oldugunu sandığım şeyler yetersiz.

...

Sevgili günlük...

Bugün o yine geldi. . Sadece kaptan diyorum. Bana taktikler verdi ve çalıştırdı. okçuluk çalışırken elleri ellerime değiyordu. İnanabiliyor musun? Bu duygu ne hala anlamadım.

...

Sevgili günlük...

Bu duygu yu hala anlamadığımı söylemiştim. Galiba bu hoşlantı. Bugün yanlışlıkla onu yaraladım. Burada 1 aydır duruyorum ve o bana öğrettikten sonra daha iyi kaptım. Kılıç talimi yaparken onun yanağına yanlışlıkla sıyırdım. Biraz heyecan yaptım.ben de yarayı temizleyip gereken şeyleri yaptım. Umarım acımamıştır. harbiden böyle güçlü birine nasıl böyle hamle yaptığımı anlamadım.

Sylvia'nın İsyanı (Snk Fanfic√)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin