19.bölüm|

328 33 32
                                    

Öncelikle merhaba...
Bu wattpad'de sorunlar var. Yorumları tam göremiyorum. Ve bağzı şeyler söyleyeceğim. Kitap çok bağımsız. Ne olacağı belli olmuyor. Mesela sylvia biriyle cift de olabilir sapta kalabilir. Bir sürü kişi var mübarek. Ne olacağını bilemem. Birde ben levi'yi sevdigim için çift yapacağımı sanıyorsunuz ahahshJAJDDJDJİDJSİFJXİ. Sylvia ayrı ben ayrı öyle değil mi? Ne olacağı belli değil. Şuan shin ile ship yapacağım gibi duruyor. Değişik. 'Olabilir de olmayabilir de' havalarındayım.

× × × ×
Arkamı döndüm.

"Shin?"

"Odanda durman daha iyi olmaz mı?"
Dedi yere bakarak.

"Sadece az bir çıkmıştım." dedim.

"Kendini tehlikeye atacak bir şey yapma sylvia."

"Ne önemi var?" dedim.

"Senin için önemi olmasa bile... Ben sana önem veriyorum."

"Shin." dedim. Bakışlarını bana çevirdi.

"Önem verme shin. Kimseye çok önem verme." dedim. Bir şey demedi.
Boş boş dikiliyorduk. Ah shin üzgünüm ama senle ugraşamayacağım.

"Sanırım odama gitmeliyim."

"Yardım edebilir miyim?" dedi ve önüme geldi kitapları işaret ederek.
"Tabi." dedim ve eline verdim. İşime yarardı. O bir prensti. Ona kimse bir şey diyecegini sanmıyordum.

Odama çıktık kitapları bana verdi. "Görüşürüz." dedi. El salladı bende kapıyı kapattım.

Shin, sylvia'nın kapıyı kapatışını izledi. Kapıya elini koydu. "Görüşemeyiz." dedi. Ve bir gözünden yaş aktı. "Sylvia beni bırakma." dedi sessizce.

İrie ordan geçiyordu. Özenle seçilmiş giysiler giymişti. Parlıyordu. "Shin burda mıydın?" dedi. Shin şaşırdı. Arkasını döndü. "Hadi sende hazırlan iyi görünmen lazım."

"Kes sesini." dedi shin. "Herşey senin yüzünden farkında değil misin?." irie şaşkınca ona baktı. Gözyaşlarına baktı. Beyaz kaşlarını çatmıştı.

İrie birşey diyemedi. Öylece kalmıştı."şimdi de ağlamaya mı başladın?" dedi irie. Shin daha çok sinirlendi. "Kapa çeneni yoksa..." dedi tıslayarak. İrie ona baktı ve alaycı bir şekilde güldü. "Ne yaparsın? Öldüremezsin ben bir veliahtım." dedi. "Yoksa beni kıskanıyor musun?." dedi.

"Sonuçta onu da senden alacağım." dedi bu son damlaydı. "

ASLA İZİN VERMİYECEĞİM. HER ŞEYİ SEN ALDIN BİR ŞEY DEMEDİM AMA BU OLMAZ! İZDİVACIN ASLA OLMAYACAĞINI SAĞLIYACAĞIM ANLIYOR MUSUN BENİ?" diye tısladı. Üstüne doğru yürümeye başladı.

İrie," Ah tahmin etmiştim." "Onu seviyorsun." dedi. "Ama sonunda benim olucak." diye de devam etti. "Senn..." diye shin yine tısladı.

"bende seviyorum." dedi irie ifadesi düzdü. "Hayır inanmıyorum buna!" dedi shin. "Seviyorum var mı?" dedi irie.

"Nasıl olur?. Seninki sadece hırs." dedi shin. "Peki sen sordun mu? Sylvia kimi seviyorsun diye. Direk kendin karar verdin. Baştan beri böyle. Oyunculuğun iyiymiş. Yalan üzerine bir evlilik!" dedi shin sinirden güldü.

Kıkırdadı. "Ama biliyor musun? Şimdiye kadar hep fedakarlık yaptım. Sylvia'yı düşündüm." shin'in gözleri doldu.

"O-o mutlu olsun diye. *hıçkırır* sevgi budur. Onun duygusunu bilmesem bile onu düşünüyorum. Umrumda da değil onu seviyorum. Şimdi git. Evlen ama bu sylvia'yı sana daha düşman yapıcak." parmağını bir yere işaret etmişti. Sonra direk ordan uzaklaştı.

Sylvia'nın İsyanı (Snk Fanfic√)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin