Medya:shin
Bu kitabi okuduktan sonra OKYANUSTAKİ ÇİCEK ARMİN×SAKURA kitabini okuyun kitapları birleştirdik... @diney_fan_anime
İyi seyirler...
Kapıya hızlı bir tekme geçirerek açtım. Hızlıca etrafa baktım yerde yaralı bir çocuk vardı, hızlıca yanına gidiyordum ki, Bir kız önüme geçerek "Uzak dur ondan" dedi.Hızlı bir şekilde kılıcı tutup yere fırlattım ve kıza soğuk bakışlar attım.
"Dur sakın dokunma ona" diye bağırdı o kız. Siyah saçlı yeşil gözlüydü. Armasına baktım, bu Shindi, Shin'i bulmuştum. Berbat bir haldeydi. Neden ona bunu yaptılar? Tch... Aptal veliaht.
"Sen kimsin ne yapıyorsun" bilmediğim başka bir kız bağırdı. Açık kahverengi saçlı bir kızdı.
"Bu seni ilgilendirmez velet" dedim hissizce.
"Ne yaptınız ona? Kendinizi ne sanıyorsunuz?" diye soğukkanlı bir şekilde sordum shine doğru bakarak yüzü her yeri batmıştı.
" N - n- n- ne diyorsun onu b-b-biz sokakta bulduk "
" yalan söyleyeceğinizi nereden bileceğim" dedim imalı imalı bakarak.
Siyahlı kız omzumu itti"Zarar verseydik neden iyileştirmeye çalışırdık, üstelik seni bile tanımıyoruz bile Gelip ortalığı dağıtan sensin" dedi yeşil gözlü. Belli ki zeki. Belki beni kandırıyor? Ama mantıklı.
"O bir prens, ona dokunmanın bile cezası var, üstelik Şükredin karsınızda irie yok" dedim başka bir yere çevirerek.
Şasırdılar"Prens mi?" dediler. Prens ya. Tabi şaskınlıkları normal. Ölümüne dövülmüş bir insan nasıl prens çıktı.
"Askerler nerede peki prensin yanında olması gerekmiyor muydu?" diye sordu tekrardan kahverengi saçlı.
"Kraliyette olay oldu, onu korumak benim görevimdi tch.. " dedim.
"Peki yardım etmemize niye izin vermiyorsun?" dedi prensi göstererek kahverengi şaçlı. Belki de herkeze olan güvenim kırıldığı içindir.
derin bir nefes aldım."Ben lanet kraliyet askeri Sylvia" dedim.
siyah saçlı" Ben Mei bu da Sakura" dedi. İsimleri bunlar ha.
"Anlıyorum. Daha çaylaksınız galiba" dedim. Çok belliydi.
"Evet öyle sayılır. Daha bölüm seçmedik. 105.bölükteniz." dedi mei.
sakuranın sözleriyle ona çatık kaşlarla baktım."Sen kaptan Levi ye benziyorsun"
"Yine mi o lan yeter be!" deyince şaşırdılar. Mei"Tanıyor musun? " diye sordu. Tanıştığım herkesin leviyi tanıması tuhaf.
" Umrumda değil tanımıyorum, ne bekliyorsunuz yaralarına bakalım" dedim ve ona baktım tekrar kötü zamanlar geçirmiş olmalı. Çok geç kalmışım seni kurtarmaya çok.
"Adı ne onun?" dedi sakura.
"Shin" dedim. Bu sırada dışarıdan at sesleri gelmeye başladı. Kahretsin! Ve kapı sert bir şekilde açıldı içeri bir sürü asker girdi. Onların karşısına geçtim. "Sorun yok! onlar iyi " dedim sesimi olgun tutarak . Onlar hemen sıraya geçti.
Arkasından Şık giyimli biri geldi. başka hangi aptal olabilir ki sayın veliaht irieydl tabii ki . Kraliyeti, acemi çaylakların normal odalarına getirmiştim. Eminim alışık değirlerdir. Olay başka yerlere gidiyor.
Anlamsız ve hissiz bir bakış attım. Prens İrie yürüdü yürüdü ve karşıma geçti ona olan nefretimi daha nasıl yansıtabilirdimki sadece bakabiliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sylvia'nın İsyanı (Snk Fanfic√)
FanficDünya titanlar tarafından işgal edilmiş. İnsanlar mı? Onlar kendi surlarında korku içinde yaşıyordu. Surlar 3 taneydi. Devasa uzunluktaydı. Rose, Maria,Sina... Ama bir gün bir titan onun boyuna yetişti. Ve duvarı yıktı. İnsanlar işte o zaman titanla...