Sudan bir yudum daha aldım. Sonra suya bakarak konuştum.
"Hanji ne zaman susmayı bırakıyorsun?" sabahtan beri başımda yok 'sylvia mükemmelsin!' yok 'sylvia al beniii allll kölen olam sev beni!' gibi tuhaf cümlelerle çığırıyordu.
Gururum okşandı ama... Neden?
"Bilmem." dedi aynı canlı sesiyle. Şuan yemek yiyorduk. Herkes hayvan gibi dalıyordu yemeğe. Haklarıydı. Gerçekten yorulmuşlardı.
Bende yiyordum ve genelde yavaş yerim. Baya gürültülü ortamdı ama yine de hanji'nin çılgın sesi dikkati buraya çekmiyor değildi. Erwin bize bakıp neşeleniyordu. Tanrı bilir nasıl bir görüntümüz vardı? Arada Erwinle bakışsakta sadece bakışmakla kalıyordu. Sanki her şeyi yoluna sokmuşum gibi bakıyordu.
Bu beni rahatlatıyordu... Şuanlık.
"Sessiz olun." diyen sesle herkes sesini kesmiş gibi oldu. Adeta ortaya zebani gibi gelen Levi ile herkes bi tedirgin olmuştu.
"Size yemeyin mi dedim?." dedi sonra. Herkes geri yemeye başladı yemeklerini. Ben ise ağzımda boş boş tuttuğum kaşık ile düşüncelere dalmıştım ve çaktırmadan ona baktım.
İlerleyerek Erwin'in yanına gitti ve oturup konuşmaya başladılar. Levi'nin sinirli hali geçmiş gibiydi.
Hanji kulağıma fısıldadı. "vay mk."
"Bencede."
Sonra birden bacak bileğimde bir şey hissettim. Hisseder hissetmez bacağımı yukarı doğru refleks ile hareket ettirdim.
Gözlerimi aniden çevirdim. "Shhhh sylvia korkma lütfen!"
"Armin?" dedi hanji şaşırarak. "Sen ne yapıyorsun?"
Hayıflandı Armin. "Bizimkiler beni kurban seçti işte."
"Ne?" dedim. Armin kafasını boşver anlamında salladı. Bu arada o masa'nın altındaydı. Bundan bahsetmiş miydim?
"Akşam parti vericez. İçicez felan."
"Parti?" dedim. "Parti." dedi.
Tek kaşımı kaldırdım. "Balo mu yani?" armin gülmesinin eliyle durdurmaya çalışırken hanji çoktan kahkaha atmıştı bile. Sonra kesmek zorunda kaldı.
"Keşif birliğinde balo yapabilir miyiz acaba? Levi de gelsin hatta. Erwin de dans eder." hanji dalga geçerken yanaklarımı şişirdim.
"Ne bileyim? Dalga geçme."
"Sadece bir şeyler tıkıncaz. İçki almış jean."
"Vay ibne." dedi hanji. Hanjiye tuhaf bir şekilde baktım.
"İçki mi içiliyor? Askeriye de ne kadar doğru ki?"
"Doğru değil."
"Öyleyse?"
"Gizlice."
× × × ×
Jean, Hanji'yi ikna etmeye çalışıyordu. Ve bilgi kaçırmaya.
Ve... Partilerini bizim odada yapmayı planlıyorlardı.
"Levi'ın gözlem kulesine gitme ihtimali var. Muhtemelen gider."
"Güzel." jean şeytanca gülümsedi. "Şu iğrenç sırıtışı kes aptal!" dedi eren uzaktan.
"Sanane be!"
"Kesin lan! Şurda plan yapıyoruz."
"Kaptan fark etmese de hani planlar sabit kalsa." dedi sasha.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sylvia'nın İsyanı (Snk Fanfic√)
FanficDünya titanlar tarafından işgal edilmiş. İnsanlar mı? Onlar kendi surlarında korku içinde yaşıyordu. Surlar 3 taneydi. Devasa uzunluktaydı. Rose, Maria,Sina... Ama bir gün bir titan onun boyuna yetişti. Ve duvarı yıktı. İnsanlar işte o zaman titanla...