Levi;"Aha."
"..."
Kafamda ölçüp tarttım ama neyi?
"Nasıl bir görev?" istemeden yutkundum.
"Tam olarak görev sayılmaz. Belli başlı askerlerimizi çağırdı."Derin bir nefes verdim. Bir elimle saçlarımı kulağımın arkasına attım. "Korkulacak bir şey değil. Bildiğiniz üzere bazen oluyor böyle şeyler."
Levi ifadesini değiştirmeden bakıyordu her zaman ki gibi.
"Tabi. Levi ile ben gidiyorum. Hanji sen kalmak zorundasın. Orman taraflarındaki sur duvarında bağzı sarsıntılar olmuş. Anormal bir titan mı bilmiyorum ama insanların rahatsız olduğu kesin."
"Anlaşıldı."
İki gün sonra Erwin ve levi saray'a gidiceklerdi. Sylvia ise hanji -askerlerle- ile şu sur'u gözetliyordu.
"Duvarın dışına çıkmak tehlikeli olacaktır."
"Tehlikeli olucaktır ama yapabiliriz."
Connie atladı ordan. "Kurtlar aç köpek gibi bekliyor. Ama evet yapılabilir."
"Keşif birliğiyiz biz yahu!" dedi eren. Jean erenin kafasına abandı. "Sen de bir titansın Eren."
"Lan-"
"Ne gereği var şimdi." dedi Armin ikisini ayırarak. Mikasa Eren'in kolundan tuttu sahiplenircesine. Eren huysuzca yanaklarını şişirdi.
Birden yer titremeye başladı keşif birliği için.
"Kahretsin! Herkes sabit durmaya çalıssın."
"Ne oluyor!"
"Agghaaaaaa- "
Surlara bu sarsıntıları veren hangi adiydi! Herkes kenardan uzak dururken Sylvia temkinli adımlarla kenara doğru gitti.
"Tanrım! Sylvia!" Hanji diyecek laf bulamadı Sylvia aşsağı hafif baktıktan sonra atladı.
Atladı!?
Hepi bağardı.
"Delirmissin sen Sylvia!" diye haykırdı jean.
"Yardım etmeliyiz!"
Hepsi kenara gidip baktılar. Ağızları açık kalmıştı. Sylvia bir süzülüşte tamı tamına beş titan felan kesmişti. O kadar kan vardı ki sayamamışlardı. Niye saysınlardı ki? Bir titan kesmek bu kadar can alıcıyken o-
"Mükemmel."
"Gören titanlar daha da yaklaştı!!!"
Sasha her zaman ki hislerini başarıyla kullanmıştı.Sasha hiç durmadan aşşağı fırladı.
Ardından hanji de daldı olaya.Erkekler mal mal izlerken mikasa da girişti. Ayrıca Eren'e gerekli olmadığı sürece inmemesini söyledi.
Orda katliam olurken erkekler daha izliyorlardı.
Connie;"Bu korkunç..."
"İnmeli miyiz?" dedi Eren.
"Hayır... bitirdiler bile." dedi Armin.
"Sylvia taş gibi hatun'sun." dedi Jean. Herkesin bakışı jean'a döndü.
"Neee!? Yalan mı? değil- hı hala mi-mikasanın daha taş olduğunu- yani kaya."
"Mal."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sylvia'nın İsyanı (Snk Fanfic√)
Fiksi PenggemarDünya titanlar tarafından işgal edilmiş. İnsanlar mı? Onlar kendi surlarında korku içinde yaşıyordu. Surlar 3 taneydi. Devasa uzunluktaydı. Rose, Maria,Sina... Ama bir gün bir titan onun boyuna yetişti. Ve duvarı yıktı. İnsanlar işte o zaman titanla...