ÖZEL BÖLÜM 3

11.7K 933 59
                                    

   Oğlu yüzüne bile zor baktı. Onun hatırı için Gonca'ya bile katlanacak, torunlarını sevecekti halbuki. Dahası kocası boşanma davasını hemencik açmış ve boşanmıştı Ahsen'den. Bir Atasoy değildi artık. Tekrar Başaran olmuştu. Neyi başarmıştı peki? Koca bir sıfırdı elinde kalan.

   Oğlu üstü kapalı, hiçbir zaman da affetmeyeceğini söylememiş miydi? Niye peki? Oğlunun gözünü karaya boyamış, gerçekleri hatta önünü bile görmesine engel olan turuncu kafalı bir ağdacı uğruna. Kökten çözmesi gerekecekti bu işi. Anca ondan sonra oğluna yaklaşabilirdi. Bebek giderse Özgür tekrar bebek sahibi olamazdı belki. O zaman da annesine gelirdi.

   Hemen çok eskilerden tanıdığı bir kadını aradı. Hapisten yeni çıkmış olduğunu biliyordu. Biliyordu çünkü ona içerdeyken o bakmıştı. Parasız bırakmamış, her ihtiyacıyla Ahsen ilgilenmişti. Hemen açıldı telefonu.

   "Ahsen? Uzun zaman oldu seninle görüşmeyeli. Nasılsın?"

   "İyiyim. Sana işim düştü yine. Bir kadını yaralaman, bebeğini de sağ bırakmaman gerek."

   "Daha dün çıktım, dur. Ne bu acele?"

   "Acil. Kız oğlumun peşinde. Aptal oğlum da kör kütük aşık olmuş. Başka adamlarla yatıp yatıp hamile kalıyor ve oğluma geliyor. Özgür de sorgusuz sualsiz kabul ediyor şırfıntıyı."

   "Seviyor demek ki. Sana ne ki?"

   "Müjgan, kendine gel. Senin aklına ihtiyacım yok. Yapacak mısın onu söyle."

   "Yakalanırsam?"

   "Baktım yine bakarım sana."

   "Boşanmışsın. Atasoy'dun bana baktığın o zamanlar. Şimdi nasıl bakacaksın?"

   "Boşanmam da o orospu yüzünden. Hepsinin gözlerini bağladı. Eminim kocamla da yatmıştır. İkimizden biri ölene kadar bana huzur yok. Özgür'ü ya bırakacak ya bırakacak. Turgut istediğim her şeyi verdi, beni boş göndermedi. Merak etme."

   "Ahseeeeeeen. İlaçlarını aldın mı kızım?" Annesi Ahsen'e seslendi.

   "Tamam yaparım. Bilgileri atarsın. Bir şey dememi ister misin kadına bıçaklarken."

   "Selam söyle Müjgan. Allah Allah! Oğlumun peşini bıraksın yeter."

   Annesi elinde üç tane hapla gelince kapattı telefonu Ahsen. Ahsen içinden kadının selam söylemeyeceğinden emin olarak içti hapları. Müjgan da deliydi neticede. Deli deliyi görünce sopasını neden saklasın yoksa?

   Şizofreni teşhisi aldığında on sekiz yaşındaydı. Lise son sınıftaki erkek arkadaşına musallat olduğunu düşündüğü kız şüpheli şekilde ölünce Ahsen'in kahkahası okulun koridorlarında yankılanmış, annesinin ve babasının göz yaşları eşliğinde dört yıllık akıl hastanesi macerası başlamıştı.

   Müjgan'la da orada tanışmıştı. Tüm vücudu kesik olan kadın onun için tehdit değildi. Güzel değildi bir kere. Ahsen'in arkadaşı olabilirdi. Oldu da. İkisi de yakın zamanlarda çıktılar ruh ve sinir hastalıkları hastanesinden. Sürekli ilaç kullanmaları ve doktor kontrolü zorunluluğu ile serbest kaldılar. Serbest kaldılar denilebilir, çünkü çıkmaları topluma zarardı.

   Hastaneden çıktıktan sonra çaycı olarak Atasoy Grup'ta işe giren Ahsen'i kimse fark etmiyordu. Çok güzel bir kadın olmasına rağmen patronunun genç ve yakışıklı oğlu Turgut ondan bihaberdi. Sürekli babasının sekreteri ile vakit geçiyordu. İş için olduğunu fark etmeyecek kadar saplantı haline gelmişti Turgut Atasoy onun için. Gizem cadısının ona göre kendi erkeğinde gözü vardı ve kendi erkeğinde gözü olanların yaşamaya hakkı yoktu.

Yalnız Seni İstedim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin