25.rész

153 14 1
                                    

Ez a rész angol szöveget fog tartalmazni, mert úgy gondolom, hogy igy jobb lesz. A szöveget a rész végén, dőlt betűvel lesz írva.

Március 14

A nyáriszünetig hátralévő négy hónap borzasztóan lassan telt el, kisebb nagyobb veszekedéssekkel, ámde ezek nagysága nem érte el az érvágósat, vagy a mojitosat. Két hete folyamatosan a gépet bújta, telefonált, boltba járt, olyan dolgokat csinált, amit egyébként nem szokott. Én is minden szart csináltam, csakhogy ne basszam fel az idegeimet és ne unatkozzak. Amit szinte Ash azonnal észrevesz, az a hangulatomban és a viselkedésembem beálló változás.

-Minden rendben?
-Teljesen.
-Mik azok a rajzok a szobámban?
-...szobánkban! És tetkóminták ha nagyon tudni akarod. Valahol van egy Hello Kitty-s.

Viharos sebességgel túrta fel a szobát, míg öt perc után győzedelmesen tartotta fel az A6 méretű papírt.

-Ezt te csináltad?
-Igen.
-Ez nagyon jó lett.
-Édes, drága, egyetlenegy kicsi cowboyom, hogy csókolnám azt a jó édes ajkaidat, mi a faszért nem mondod el, hogy miben sántikálsz?
-Édes drága, egyetlenegyszem kincsem, azért nem mondom el, mert meglepetés lesz.
Mondd, hogy a születésnapod valami eldugott, vidéki, isten háta mögötti farmon szeretnéd tölteni.
-Nagyanyádéknál?
-Miért ne lehetne?
-Jó legyen.
-Akkor kinyomtatom a jegyeket és majd suli végén mehetünk is.

Átbaktatott Jakehez, mert nála van az egyetlen nyomtató a házban. Én meg nem sokkal kiabáltam is utána, hogy igazán segíthetne most nekem, mert megint nem érzem magam jól. Halálraváltan tépte fel az ajtót, aggódva nézett rám és kivette a kezemből a pengét. Percekig csak a hátamnak beszélt, míg végül megunta és ő is felfeküdt az ágyra. Egy negyed óra után már nem bírtam tovább, szorosan ölelve sírtam ki a lelkem. Ismét. Számtalanszor csináltam már.

-Miért csinálod ezt? Kiben nem bízol? Bennem? Pedig nagyon sokat jelentett az a háromnegyed év. Neked nem?
-...
-Édesszivem. Hallod? Itt vagyok.
-Aha.
-Miért vagdosod megint magad? Nem volt elég a múltad miatt?
Nem volt elég a szöszi miatt?
Nem volt elég a tetteim miatt?
-De.
-Akkor miért? Hidd el nekem, hogy sok szép nő van a világon, juh ez nemjó...akarom mondani...van jópár más fehérnép is, de te vagy az enyém. És tudod miért?
-...
-Mert te nem kezdted el azt mondani, hogy úristen!Ez Ashley Purdy, menjünk már oda hozzá. Nem kezdtél el tollászkodni mint mások, te nem tetetted magad. Begubózva a csodás világodba, minket hallgatva engem rajzoltál. Már csak ezért is ültem melléd, amikor ott voltam, és milyen jól tettem! Emlékszem arra amikor bejöttem rajzra hozzátok, csak te nézted az asztalod. Akkor vettél észre amikor mellédülve megszólaltam. Szabájosan kitágult a pupillád és kis híján majdnem visítottál.
-Mert akkor láttalak élőben, testközelből.
-Aztán szemeztünk. Azt is nagy nehezen birtad. Még a zenét is megállítottad. Andynek a folyosó végéről kiabáltál, behúztál a szőkének. Soroljam még? Az első Minden-velem?
-Köszönöm, hogy itt vagy. Halványlila gőzöd nem lehet, hogy mennyire kellesz nekem.
-A nevem a csempén?
-Példa a hiányodra.
-De az is egyszeri eset volt. Maradj itt. Nemmintha mennél valahová, de lefertőtlenítem a kezed, aztán meg bekötöm. Akármennyire igyekszem finoman csinálni, lehet csípni fog.

Művészi gonddal tisztogatta le a sebem. Valahányszor megrándult a kezem, egy pillanatra mindig abbahagyta és fújt rá egy kis levegőt. A fáslizást is óvatosan csinálta és amikor befejezte, megcirógattam az állát. Ashley lágy puszit hintett kacsómra. Felmászott az ágyra, hogy a kedvenc pozíciómban tehénkedhessek rajta. Nagyon sokáig csak lélegeztem a belőle és a hajából áradó mentás illatot. A közelsége mindig megnyugtatott, kivéve amikor ő idegelt fel.

- De most komolyan miért csináltad?
-Nem tudom. Csak úgy jött. Eskü. Haljak...
-Dehogy halsz. Inkább élj itt velem a halálunking. Szóval megint csak rádjött? Már régen csináltad ezt.
- Igen.

Ismét szótlanul hevertünk az ágyon, egészen addig, amíg fel nem kelt az ágyból.

-Hé! Hová mész? Ne hagyj itt, annyira jó volt veled.
-Csak keresek valamit. Nem megyek messzire. Ne aggódj.

Matatás, tépőzár recsegés, hamis hangok, amik egyre tisztábbak lettek.

-Teneked van akusztikus gitáros és nem is szólsz?
-Azt hittem örülni fogsz neki.

Jópár áténekelt szám után fejjel lefelé lógattam az ágyról, így fejjel lefelé is csókolt meg Ashley. Aztán vettem egy száznyolcvan fokos fordulatot, így a tincseim birizgálták Ash orrát. Mindannyiszor odébbfújta és mindannyiszor vakarta is az orrát, mert a hajam miatt elkezdett neki viszketni. Amikor elege lett belőle, lefeküdtem mellé és kicsit jobban megharapta a számat. Viszont ez a legkevésbé sem érdekelt. Órákig heverésztünk a pihepuha szőnyegen, amit igazából most sikerült realizálnom.

-Is that your phone ringin'?
-Yeah. My mother. Call. Me?
-I think you can speak with her and at least, she will be happy.
-You're right Ash, but you can't understand our conversation because my mum is Hungarian.
-Aaaaah... This is the reason why you watch other youtubers?
-Yes. I'm sooo sorry for that, but so many thing happened to me, and I'm glad I'm in one piece after all.
-I understand. But you really should pick up your phone and talk with her.
-Okay. Haló?
-Magyarul beszélnél, az hogy mindketten amerikában élünk nem jogosít fel.
-Hogyan van meg a telószámom neked?
-Másodlagos.
-Akkor miért hívtál? Baj van?
-Neméppen. Csak megöregedett a kutyám.
-Oh.... És? Mit csináljak vele?
-Vedd át tőlem. Te úgy is.... Állj meg. Hogyan kerültél bergerbe? Ashley hogyan lett...?
-Ha hiszed ha nem, az osztálytársam. Csak míg én az utolsó kettő év végefelé vagyok, ő most jött nemrég.
-Hogyan?
-Kevés az olyan grafikus, amelynek papírja is van. És ráadásul a negyedik évben ki kell választani hogy mi leszel. Vagy designer, tetováló, művész, divattervező.
-Mondd hogy nem....?
-What she asked?
-Dirty nights, honey... De. Viszont ezt te is úgy mondod, mintha azt hinnéd, hogy ugyanolyan mint Tom. Hasonlítsd már össze őket. Tom nem úgy néz ki mint aki éjszaka dongeti a nőket... Nem. Csak eroszakolja őket. Meg engem. Viszont Ashley? Soha. Szóval én ezt lezárom. Mi van a kutyáddal?
-Vedd át. Ahogy hallottam, meg vagy és arra gondoltam, hogy mivel elég sokat vagy Ashlevel otthon... Vigyázhatnál te rá.
-Egy öreg kutyával szúrod ki a szemem, amikor az én kutyám halt meg?
-Babe, everything is okay?
-Yup. I just have a little quarell.
-Sok dolgom van.
-Én meg vigyázzak rá? Végül is... Sokkal lógok neked. Mikor mehetünk?
-Mehetünk?
-Miért? Mert már az új barátom se mutathatom meg? Tök cuki. És semmit nem változott kettő év alatt.
-Felőlem. Addig nem nyugszol?
-Én soha.
-Felőlem jöhettek holnap is.
-Mikor?
-Bármikor. Szabadságon vagyok.
-Jó, Jó. Majd holnap megyünk valamikor.
-Szia.
-Szia.
-So, what we do tomorrow?
-Pick up an old doggo' and her house and bring to our house.
-It sound tomorrow I'll clean my car.
-No. She have short fur. Nem fogsz te itt takarítani. Ő magyar vizsla.

A beszelgetes után összhangban nyúltunk a fürdős dolgainkhoz, és talán a lelki fáradságom és Ashley szemfülessege miatt sikerült hamar ágybakerülnünk.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-A te telefonod csörög?
-Igen. Az anyám hív.
-Úgy gondolom beszélj vele, legalább boldog lesz.
-Igen Ash, de nem fogod érteni Mert az anyám magyar.
-Aahaa. Szóval ezért nézel külföldi videósokat.
-Igen és bocsáss meg nekem, de annyiminden történt velem, hogy örülök ha egyben vagyok.
-Értem. De most már tényleg vedd fel.
-Oké.
~~
-Mit kérdezett?
-Mocskos éjszakák édes, mocskos éjszakák....
~~
-Szóval mit csinálunk holnap?
-Átköltöztetünk egy öreg kutyát és a házát.
-Ez úgy hangzik, hogy holnap ki fogom takarítani a kocsim.
-Nem, mert rövidszőrű.

Saviour [Befejezett]Where stories live. Discover now